English text below.››ASCII Girl›1. Krótka animacja na znakach ASCII zaprezentowana na Copy Party w Głuchołazach w dniach 24-26.07.2009 roku. W celu poprawienia czytelno¶ci obraz został obrócony o 90 stopni w prawo (rozdzielczo¶ć Atari).›2. Osoby odpowiedzialne, czyli lista płac›2.a) Sikor - idea, design, konwersja obrazka, obrazek końcowy, plansza tytułowa, główny koder›2.b) Miker - muzyka w RMT, timing, skonwertowanie sampli, czę¶ciowy design, drugi koder›2.c) Seban - player sampli (podziękowania za udostępnienie)›2.d) Marok - procedura uruchamiaj±ca player RMT na przerwaniach, która pozwoliła wykorzystać muzykę w formacie RMT pod Turbo BASICiem XL (podziękowania za stworzenie)›2.e) Raster - player RMT (podziękowania za narzędzie).›3. Wykorzystane pliki i narzędzia.›3.a) Animowany GIF z kobiec± postaci± do przekonwertowania go na format ATARI (autor nieznany)›3.b) Corel Photo Paint (PC) - zrzucenie poszczególnych klatek animacji›3.c) ASCII Generator dotNET (PC) - wstępne przekonwertowanie obrazka na fonty›3.d) Turbo Basic XL (Atari) - wprowadzanie danych, kod›3.e) Turbo Basic Compiler (ATARI) - kompilacja programu›3.f) Linker (Atari) - linkowanie kodu i biblioteki›3.g) SuperPacker (Atari) - dodanie nagłówków do bloków danych›3.h) Mossad (Atari) - zlinkowanie cało¶ci›3.i) RMT (PC) - skomponowanie muzyki›3.j) SoX Sound eXchange oraz MegaMan_X's GameBoy Wave Converter (oba na PC) - konwersja sampli do 4 bitów - podziękowania dla Sheddy'ego z AtariAge za znalezienie tych programików›3.k) XVI32 (PC) - zlinkowanie ostatecznej wersji››================================›English version.›ASCII Girl›1. Short ASCII animation first presented on Glucholazy Copy Party which took place on 24-26 of July 2009. To make the screen more readable it was turned 90 degrees clockwise.›2. Credits or involved persons›2.a) Sikor - idea, design, picture converting, ending picture, title, main coder›2.b) Miker - music in RMT, timing, sample converting, partial design, second koder›2.c) Seban - sample player (thanks for sharing)›2.d) Marok - procedure allowing playing RMT music under Turbo BASIC XL (it works using interrupts - thanks for making it possible)›2.e) Raster - RMT player (thanks for making this tool).›3. Files and tools used.›3.a) animated GIF with woman's silhouette›3.b) Corel Photo Paint (PC) - grabbing frames of animation›3.c) ASCII Generator dotNET (PC) - preliminary picture->chars conversion›3.d) Turbo Basic XL (Atari) - managing data, code›3.e) Turbo Basic Compiler (ATARI) - compiling the program›3.f) Linker (Atari) - linking code with runtime›3.g) SuperPacker (Atari) - adding headers to data-blocks›3.h) Mossad (Atari) - linking compiled program with data›3.i) RMT (PC) - composing music›3.j) SoX Sound eXchange oraz MegaMan_X's GameBoy Wave Converter (both on PC) - sample conversion to 4-bit - big thanks to Sheddy from AtariAge for finding those great tools›3.k) XVI32 (PC) - linking of the final version›