atarionline.pl Nowa gra "Albert" - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1: CommentAuthorkski
    • CommentTime14 Feb 2019 zmieniony
     
    Prostą platformówkę robię w Mad Pascalu żeby poznać narzędzie.
    Sorry jak kogoś boli po oczach, i ludzik nie zielony, jest kolorowo bo nie wiedziałem że się nie da.



    Teraz do sedna. Chciałbym ją skończyć w tym roku tym bardziej że jak widać jakieś 20% roboty już zrobione.
    Niestety nie jestem grafikiem a tym bardziej animatorem. Ludzik wyszedł jakby połknął kij albo coś. Trzeba go doanimować. Ładne animowane kolorowe przeszkadzajki będą potrzebne do przeskakiwania.

    Jeżeli ktoś potrafi na odpowiednim poziomie, ma czas i chce dołączyć do projektu proszę o kontakt mój mail jest publiczny lub na forum, prześlę szczegóły.

    Mój cały sprzęt to Altira, osoba z wolnym czasem i oryginalnym komputerem Atari byłaby potrzebna, najlepiej z okolic Częstochowa/Sosnowiec, żebym mógł na własne oczy zobaczyć. Gra intensywnie wisi na DLI więc chciałbym wiedzieć czy w ogóle ruszy na atarynce.
    • 2:
       
      CommentAuthorccwrc
    • CommentTime14 Feb 2019
     
    Ja bez żadnego trybu, ale myślałem na początku, że to grafika z Amigi.
    Nie do końca jestem pewien - to ST, czy XL/XE?
    • 3: CommentAuthorkski
    • CommentTime14 Feb 2019
     
    XL/XE
    • 4: CommentAuthortebe
    • CommentTime14 Feb 2019 zmieniony
     
    ccwrc, pewnie nikt mu nie powiedział że się nie da, stąd efekt ;)

    podobnie było z Probe ;)
    • 5:
       
      CommentAuthorlarek
    • CommentTime14 Feb 2019
     
    Ja jestem z okolic :)
    • 6: CommentAuthorsolo/ng
    • CommentTime14 Feb 2019
     
    wyglada slicznie, wrecz nie atarowo
    • 7: CommentAuthor0xF
    • CommentTime14 Feb 2019
     
    Wygląda miodnie!