atarionline.pl Upgrade SIDE2 - Forum Atarum

Jeśli chcesz wziąć udział w dyskusjach na forum - zaloguj się. Jeżeli nie masz loginu - poproś o członkostwo.

  • :
  • :

Vanilla 1.1.4 jest produktem Lussumo. Więcej informacji: Dokumentacja, Forum.

    • 1:
       
      CommentAuthorduncan
    • CommentTime2 Mar 2019
     
    Witam szanownych Atarowców!
    Kupiłem Atari 130xe i SIDE2. Chciałbym zaktualizować firmware. Ale jestem zupełnie zielony i prosiłbym dokładnie w punktach łopatologicznie mi to wytłumaczyć.
    Mam też zamiar dokupić w przyszłości Ultimate 1MB, lecz sam nie dam rady sobie tego zamontować. Czy jest tu jakiś spec z Warszawy który by się tego podjął?
    • 2: CommentAuthor_kriss_
    • CommentTime2 Mar 2019
     
    Ja mogę zamontować Ci Ultimate i wiele innych rzeczy ale wysyłkowo, jeżeli chcesz to pisz na priv.
    • 3: CommentAuthorpin
    • CommentTime3 Mar 2019
     
    @duncan - update, oraz sposobu aktualizacji szukaj na: atari8.co.uk
    • 4:
       
      CommentAuthorduncan
    • CommentTime3 Mar 2019
     
    Na stronie ->link<- znalazłem archiwum do pobrania. Archiwum pobrałem i co mam zrobić dalej? Instrukcja jest po angielsku. proszę mi to wyjaśnić krok po kroku po polsku, jak dziecku w przedszkolu :)
    P.S. Mam Atari 130xe bez żadnych rozszerzeń.
    Proszę o pomoc
    • 5:
       
      CommentAuthorduncan
    • CommentTime3 Mar 2019
     
    Dodam jeszcze że kartę do SIDE2 mam od Lotharka, Sandisc 16GB, są na niej dwie partycje, jednej z nich nie widzi Windows i prosi o sformatowanie. Oczywiście jej nie formatuję.Partycja którą widzi Windows ma pojemność 6,92GB.
    • 6: CommentAuthorpin
    • CommentTime3 Mar 2019
     
    Bo masz kartę w dwóch "formatach". FAT32 i to widzi SideLoader, oraz Atari Partition Table (APT), które są widoczne dla Sparta DOS X.

    Ogarnę może dziś podobny konfig sprzętowy i jeśli mi się uda to wrzucę opis krok po kroku.
    • 7:
       
      CommentAuthorduncan
    • CommentTime3 Mar 2019