Zapomniane hasło?   Poproś o członkostwo
|
||
«« nowsze | starsze »» |
0-9 | A | B | C | D |
E | F | G | H | I |
J | K | L | M | N |
O | P | Q | R | S |
T | U | V | W | X |
Y | Z | inne |
Wyniki Lost Party 2024 |
Poniżej prezentujemy wyniki 8-bitowego demoparty zakończonego dzisiaj w Licheniu. Stuff z party znajdziecie tutaj (paczka prawie 60MB). Msx 1. Solitude - Pator/Joker^speccy.pl - 867 pkt. 2. The Fall of Sky Cross (Nuclear Fire remix) - Poison6502 - 800 pkt. 3. SWAGGbots - e!ghtbm/Futuris^Joker^Polish ZX All Stars & Hairdog/BooM!^Dream - 742 pkt. 4. Richie Rizz - ZoltarX/NG - 732 pkt. 5. Bitcrusher - gregfeel/Lepsi de - 699 pkt. 6. Chronicles - MCH - 670 pkt. Gfx 1. Mumia - Rocky/MadTeam - 1018 pkt. 2. Loneliness to Insanity - Vasyl/Joker - 897 pkt. 3. Hell Rider - Kermit83 - 885 pkt. 4. The Web of the Girl - Hairdog/BooM!^Dream - 874 pkt. 5. Bath - Primek - 861 pkt. 6. The Lost Summoners - Tiger/NG - 838 pkt. 7. Speed - Rocky/MadTeam - 819 pkt. 8. Planet Atari - Rocky/MadTeam - 765 pkt. 9. BOOM! Disk #1 - Tom3000/BOOM!^HF^ibex-crew - 674 pkt. 10. A man with a child. uncommon view on Formula 1 tracks - EdiMan/Fancy Rats - 593 pkt. 11. Flower Head - Alex_D - 480 pkt. 12. Libellula (Odonata) - Innuendo/DLT - 425 pkt. 13. A Noisy Car - Wikas - 399 pkt. VBXE Gfx 1. Topielce - Hanna Karolczuk - 683 pkt. 2. Don't lose you combo - Oliwia Orłowska - 600 pkt. Wild 1. Codebreaker - Cezary Rodziewicz - 821 pkt. 2. End of days - Gregfeel/Lepsi De - 747 pkt. 3. Fred good joy - Arson/GGS - 639 pkt. Intro 256B 1. Guess Who (Is It) - Tygrys/Speccy.pl - 801 pkt. 2. Przy jeziorze - Bob!k, PG, Krupkaj - 764 pkt. 3. Glisty256b - Koala/Agenda - 706 pkt. 4. Realtime Mirror - Xeen/Agenda - 519 pkt. Intro 1KB 1. SelureSira - Dalthon/Joker, Pator/Joker^speccy.pl - 907 pkt. Game 1. Robots Rumble - Tebe/Madteam, Miguetelo, Miker - 865 pkt. Demo 1. Rewind 2 - NG, Zelax, Radiance - 1102 pkt. Sobotnia prezentacja prac konkursowych: Filmik z ogłoszenia wyników: 2024-07-14 20:46 by "Adam"
komentarzy: 59 |
Kisiel/Icon @2024-07-14 23:13:20 |
blasph @2024-07-15 01:00:11 |
Kaz @2024-07-15 07:17:32 |
Budy @2024-07-15 07:49:28 |
_rocky @2024-07-15 11:53:41 |
ludzie.. naprawdę chce się Wam lać tym hejtem, a może macie w tym interes jakiś.. Jaki jest sens budować podziały w tak niewielkim środowisku, jakim są fani Atari... proponuję znajdźcie sobie innych konkurentów do wyżywania się lub lepiej do inspirowania się.. Cieszmy się, że mamy ludzi, którym się chce i wspierajmy ich, aby im się dalej chciało. LP było bardzo udanym party z naprawdę przełomową produkcją, która mam nadzieję przerwie panujący marazm.. Życzę, żeby i SV było udaną imprezą ze świetnymi pracami.. Wspierajmy się, a nadwyżki energii pożytkujmy w bardziej twórczy sposób.. |
grey / mystic bytes @2024-07-15 12:43:41 |
Ktoś celowo trolluje, nie mam co do tego wątpliwości. I faktycznie, jakiś cel temu przyświeca. Pomijam już fakt, że to dwie różne imprezy - LP jest multi-platformowym party 8-bit i to porównywanie z SV jest na siłę. Po co? Całkowicie odcinamy się od tego typu komentarzy. Jeśli nie można zapanować nad takimi komentarzami, to może lepiej je po prostu wyłączyć. |
voy @2024-07-15 15:02:13 |
Benoid Leroy-Dubois @2024-07-15 17:26:15 |
the fender @2024-07-15 17:53:04 |
CharlieChaplin @2024-07-15 18:52:37 |
@Ksiel: Programmers and especially demo programmers do what they want, NOT what we want and it is their absolute right to do so. Allthough I would like to see more 16k intros, 64k or 128k (file) demos instead of those numerous 256 Byte demos, we simply have to accept, that something is better than nothing. With Rewind 2 there was a great A8 demo released at Lost Party 2024, it requires 1MB RAM, but hey, now I can play with Subcart on real A8, so 1MB demos are no longer a problem for me. (And there is no longer the need for me to pack such demos, so that they fit on a 90k/130k/180k diskette; and I have a much shorter loading time, since Subcart loads the XEX in 2 or 3 seconds, where a floppy drive would require several minutes.) Its not all bad. A8 demoscene is declining, but its not dead yet. ;-) |
_rocky @2024-07-15 19:06:30 |
Atari ma ext RAM od dawien dawna, dobrze, że zaczyna być wykorzystywany, dzięki czemu nie było przerw doczytu, a i efekty na tym zyskały.. Demka CD na C64 zajmują po kilka stron dyskietki i jakby chcieć je wczytać na raz 512KB by nie starczyło.. Inna sprawa to możliwości sprzętowe C64 na Atari często są okupione większym użyciem CPU i potrzebą większej ilości pamięci. Jak widać Rewind 2 przebija topowe dema z C64 zbliżając się do dem Amigowych .. tak trzymać:) |
blasph @2024-07-15 19:34:28 |
solo/ng @2024-07-15 23:47:28 |
0xF @2024-07-16 07:50:47 |
jhusak @2024-07-16 09:25:20 |
voy @2024-07-16 11:59:38 |
Anonimowe posty będą wylatywać w miarę pojawiania się, skoro ich autorzy boją się pisać pod własną ksywą. :) Jak znam życie, to zaraz jakiś anonim postawi mi zarzut stronniczości i że zostawiam posty chwalące autorów. Nie, to nie tak. Masz konkretne uwagi/zażalenia/whatever, podpisuj się - miej tę odrobinę odwagi. |
Anon @2024-07-16 12:22:52 |
voy @2024-07-16 12:27:40 |
Anon @2024-07-16 12:38:00 |
voy @2024-07-16 13:18:16 |
Anon @2024-07-16 14:10:57 |
ktos @2024-07-16 16:48:36 |
Sebaloz @2024-07-16 21:52:43 |
Rocky, dopiero w 1985 roku powstalo rozszerzenie pamieci dla C64 pod nazwa 1764 RAM Expansion Unit 256 KB. Pierwszy scenowy tool wykorzystujacy REU powstal w 1989 roku. Pierwsze demo na C64 w 1992 roku. Mozliwe jest 16 MB (256 bankow po 64 KB). Rozszerzenia sa malo popularne, wiec przyjelo sie dogrywanie kolejnych czesci dema z dyskietek. Spora czesc dema to musza byc specjalnie zakodowanie loading-party podczas ktorych niewiele sie dzieje na ekranie, bo procesor c64 musi odbierac dane wczytane ze stacji. Demo-efekty a nawet sama grajaca muzyka spowalniaja ten proces, ale przeciez nikt w srodku dema nie wylaczy wszystkiego i nie wyciszy dzwieku zeby kolejna czesc szybciej sie wgrala. Nic nie kosztuje tylko wyswietlanie prostych grafik/animacji w formatach petscii/hires/multicolor. Takie kilku dyskietkowe demo CD zajmujace 512 KB mogloby by sie zmiescic nawet w 400 KB (gdyby lepiej scrunchowac pod rozszerzenie i wyrzucic loader) albo w 300 KB (gdyby jeszcze wyrzucic wszystkie dlugie/nudne loading-party podczas ktorych musza sie wgrywac sie dane z dyskietek). Czasowo tez daloby sie zejsc o kilka minut. Gdy nie trzeba korzystac z dyskietek/stacji to mozna uzyc najlepszego crunchera nawet z bardzo dlugim czasem decrunchu. Albo gdy zalezy mi zeby demo zmiescilo sie na jak najmniejszej ilosci dyskietek. W duzym kilku dyskietkowym demie trzeba czasami isc na kompromis wybierajac troche gorszy cruncher ale z szybszym czasem decrunchu. Albo wybrac loader z wbudowanym slabym cruncherem, a taki loader moze szybciej wczytac i rozpakowac dane kolejnej czesci dema. Koszt to koniecznosc przerwania dema o jeszcze jedna prosbe o zmiane dyskietki a zonglowanie dyskietkami moze byc meczace. |
Anons @2024-07-16 22:57:20 |
_rocky @2024-07-17 00:20:15 |
Sebaloz: w 1985 wyszło też Atari 130XE. Transmisja w C64 zjada zasoby, ale nie na tyle co w przypadku Atarka. C64 potrafi odtwarzać sample i kolejne doczytywać (dema Censorów). Co do pamięci to REU ma też coś w rodzaju blittera potrafiącego przenosić bloki pamięci. W przypadku Atari ext RAM jest powszechny i nie ma już problemu z wczytywaniem. |
Trachu @2024-07-17 06:54:45 |
Odnośnie dema Rewind 2 mam mieszane uczucia. O ile jakość kodu i grafiki to 6 z plusem, to muzyka jedynie 3... Jest ona bardzo nierówna, niektóre kawałki wpadają w ucho, a inne przypominają rzępolenie na strunie. Wiele wspaniałych efektów w moim odczuciu jest rujnowana przez nieskoordynowane dzwięki. Przyklad tutaj: youtu.be/UuWEEms1IX4?t=594 youtu.be/UuWEEms1IX4?t=817 |
wieczór @2024-07-17 08:35:24 |
Nie znam się to się wypowiem - główną przyczyną tego, że w demach na Atari używa się ext ramu, a na C64 nie jest aż tak popularny, jest fakt, że C64 jest w stanie czytać z dyskietki w tle. W przypadku Atari, wymaga to co najmniej wykastrowania muzyki i to jest główna przyczyna. Rewind 2 to 490 KB i na jednej dyskietce też raczej by się nie zmieścił |
CharlieChaplin @2024-07-17 15:36:34 |
Wieczor: Rewind 2 is 490k, really ? The uncompressed fileversion I have has a length of approx. 716K, with Exomizer I could compress it to approx. 537k. What version or packer did you use to get 490k ? But what you say is true, it does not fit on a 5,25" diskette with 90k/130k/180k/360k. The minimum would be a 720k diskette... and since these are uncommon and non-standard on the A8, the demo is mostly put on virtual disks or better ATR images. Nevertheless Rewind 2 is a great demo with some really stunning effects. |
_tbxx @2024-07-17 19:45:02 |
tebe @2024-07-17 20:27:25 |
tebe @2024-07-17 20:35:13 |
POP @2024-07-18 00:39:23 |
electron @2024-07-18 04:09:09 |
Jacques @2024-07-18 09:09:51 |
_rocky @2024-07-18 09:12:34 |
Jacques @2024-07-18 09:26:47 |
pin @2024-07-19 12:20:08 |
@_rocky - były minimum dwa. Na SV jedna z wersji złego jabłka, oraz na vbxe jedno, remake z ST: https://www.youtube.com/watch?v=p9vuNvOR... |
Cierpiący Werter @2024-07-19 20:24:43 |
pin @2024-07-19 22:44:47 |
pin @2024-07-19 22:54:26 |
mono @2024-07-20 11:31:56 |
_rocky @2024-07-20 22:48:43 |
blasph @2024-07-21 02:38:16 |
_rocky @2024-07-21 12:14:43 |
Pierwszy filar to odcień 2, filary z ksywkami mają odcień 4, a środek z mumią odcień 6.. potem trzeba było wrócić po prawej stronie do odcienia 4 i potem 2. Trochę trudności było z zachowaniem symetrii, gdyż możliwe zmiany w linii od lewej są rzadsze.. można to wyregulować ofsetem oraz pustymi cyklami |
blasph @2024-07-21 12:38:54 |
_rocky @2024-07-21 12:41:33 |
blasph @2024-07-21 13:07:21 |
Adam @2024-07-21 15:08:28 |
Tdc @2024-07-21 18:00:05 |
as... @2024-07-21 18:53:32 |
Interes @2024-07-21 19:17:03 |
CBA @2024-07-21 21:52:06 |
Króger @2024-07-22 21:32:00 |
gorgh/Agenda @2024-07-22 21:39:56 |
blasph @2024-07-22 21:48:28 |
blasph @2024-07-22 21:52:37 |
pin @2024-07-26 00:14:16 |
blasph @2024-07-26 01:37:09 |
Odyn1ec @2024-07-26 19:17:26 |
«« nowsze | starsze »» |
1. Biuro |
2. Grafika |
3. Muzyka |
4. Programowanie |
5. Magnetofon |
6. Stacja dyskietek |
7. DOS-y |
8. ROM-y |
9. Rozne |
A. Schematy |
B. Emulatory |
C. Edukacyjne |
D. Komunikacja |
E. Diagnostyczne |
F. Archiwizowanie i kompresowanie |
!info |
Z. Inne platformy |
«« nowsze | starsze »» |