atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Gra "Auf Wiedersehen Monty" w szczegółach z 2024-08-21 19:11 (9)
Wyniki letniej edycji Silly Venture 2024 z 2024-08-19 16:40 (11)
Trwa letnia edycja Silly Venture 2024 z 2024-08-17 11:09 (9)
KWAS #34 w Krakowie z 2024-08-13 16:12 (30)
Tony - mapa i przejście z 2024-08-11 18:55 (5)
DCart dla wszystkich! z 2024-08-08 22:18 (23)
TOSSTer wytłumaczony z 2024-08-04 13:12 (2)
Finał projektu XCF12 z 2024-07-28 08:50 (19)
Wyniki Lost Party 2024 z 2024-07-14 20:46 (59)
Lost Party 2024 z 2024-07-10 20:07 (9)
Akcja! po polsku i inne cyfrowe papiery z 2024-06-01 08:52 (31)
Spotkanie z TOSSTerem! z 2024-05-29 18:40 (7)
Gatunki cyfrowe I i II z 2024-05-23 05:59 (13)
Noc Muzeów 2024 i retrokomputery z 2024-05-17 19:09 (18)
Przygody kolesia wydane! z 2024-05-11 05:00 (57)
Nowy Graph2Font! z 2024-05-10 10:50 (21)
Dalton robi grę na A2600 z 2024-05-09 06:26 (12)
W końcu "Mikie" na Atari! z 2024-05-03 19:07 (90)
Oświadczenie w sprawie Piotra Kaczorowskiego z 2024-05-02 10:44 (179)
Michaś w końcu na Atari z 2024-04-26 17:33 (33)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier (konwencja TOSEC)

Opisy gier
"Old Towers" (Atari ST) opisał Misza (19)
Submarine Commander opisał Kaz (13)
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (36)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (3)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (8)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (19)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (125)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
«« nowszestarsze »»

Katalog gier (konwencja Kaz)
Aktualizacja: 2024-10-07
Liczba katalogów: 8477, liczba plików: 37049
Zmian katalogów: 66, zmian plików: 100

0-9 A B C D
E F G H I
J K L M N
O P Q R S
T U V W X
Y Z inne
zipCałość 2933 MB


Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
Wyniki Lost Party 2024
Poniżej prezentujemy wyniki 8-bitowego demoparty zakończonego dzisiaj w Licheniu. Stuff z party znajdziecie tutaj (paczka prawie 60MB).


Msx
1. Solitude - Pator/Joker^speccy.pl - 867 pkt.
2. The Fall of Sky Cross (Nuclear Fire remix) - Poison6502 - 800 pkt.
3. SWAGGbots - e!ghtbm/Futuris^Joker^Polish ZX All Stars & Hairdog/BooM!^Dream - 742 pkt.
4. Richie Rizz - ZoltarX/NG - 732 pkt.
5. Bitcrusher - gregfeel/Lepsi de - 699 pkt.
6. Chronicles - MCH - 670 pkt.

Gfx
1. Mumia - Rocky/MadTeam - 1018 pkt.
2. Loneliness to Insanity - Vasyl/Joker - 897 pkt.
3. Hell Rider - Kermit83 - 885 pkt.
4. The Web of the Girl - Hairdog/BooM!^Dream - 874 pkt.
5. Bath - Primek - 861 pkt.
6. The Lost Summoners - Tiger/NG - 838 pkt.
7. Speed - Rocky/MadTeam - 819 pkt.
8. Planet Atari - Rocky/MadTeam - 765 pkt.
9. BOOM! Disk #1 - Tom3000/BOOM!^HF^ibex-crew - 674 pkt.
10. A man with a child. uncommon view on Formula 1 tracks - EdiMan/Fancy Rats - 593 pkt.
11. Flower Head - Alex_D - 480 pkt.
12. Libellula (Odonata) - Innuendo/DLT - 425 pkt.
13. A Noisy Car - Wikas - 399 pkt.

VBXE Gfx
1. Topielce - Hanna Karolczuk - 683 pkt.
2. Don't lose you combo - Oliwia Orłowska - 600 pkt.

Wild
1. Codebreaker - Cezary Rodziewicz - 821 pkt.
2. End of days - Gregfeel/Lepsi De - 747 pkt.
3. Fred good joy - Arson/GGS - 639 pkt.

Intro 256B
1. Guess Who (Is It) - Tygrys/Speccy.pl - 801 pkt.
2. Przy jeziorze - Bob!k, PG, Krupkaj - 764 pkt.
3. Glisty256b - Koala/Agenda - 706 pkt.
4. Realtime Mirror - Xeen/Agenda - 519 pkt.

Intro 1KB
1. SelureSira - Dalthon/Joker, Pator/Joker^speccy.pl - 907 pkt.

Game
1. Robots Rumble - Tebe/Madteam, Miguetelo, Miker - 865 pkt.



Demo
1. Rewind 2 - NG, Zelax, Radiance - 1102 pkt.




Sobotnia prezentacja prac konkursowych:



Filmik z ogłoszenia wyników:



2024-07-14 20:46 by "Adam"
komentarzy: 59
Kisiel/Icon @2024-07-14 23:13:20
Kolejne PL party bez przełomowych produkcji.
Spectrum jak zwykle się nie popisalo :/
O złommodore nawet nie wspomnę...
Byle do SV.
blasph @2024-07-15 01:00:11
Kisiel ..znafca :) Odklejka :)
Kaz @2024-07-15 07:17:32
Demo NG miazga i rewelacja. Zaprosiłem autorów na zooma, więc wkrótce obejrzymy sobie to demo z komentarzem Świętego, o kulisach technicznych i inspiracjach, ma być też Solo, Tiger i reszta ekipy. Dam znać o terminie.
Budy಩ @2024-07-15 07:49:28
Kisiel, wariacie! Fajnie, że wróciłeś. Tak nam ciebie brakowało.
_rocky @2024-07-15 11:53:41
ludzie.. naprawdę chce się Wam lać tym hejtem, a może macie w tym interes jakiś..
Jaki jest sens budować podziały w tak niewielkim środowisku, jakim są fani Atari... proponuję znajdźcie sobie innych konkurentów do wyżywania się lub lepiej do inspirowania się..
Cieszmy się, że mamy ludzi, którym się chce i wspierajmy ich, aby im się dalej chciało.
LP było bardzo udanym party z naprawdę przełomową produkcją, która mam nadzieję przerwie panujący marazm.. Życzę, żeby i SV było udaną imprezą ze świetnymi pracami..
Wspierajmy się, a nadwyżki energii pożytkujmy w bardziej twórczy sposób..
grey / mystic bytes @2024-07-15 12:43:41
Ktoś celowo trolluje, nie mam co do tego wątpliwości. I faktycznie, jakiś cel temu przyświeca. Pomijam już fakt, że to dwie różne imprezy - LP jest multi-platformowym party 8-bit i to porównywanie z SV jest na siłę. Po co? Całkowicie odcinamy się od tego typu komentarzy.

Jeśli nie można zapanować nad takimi komentarzami, to może lepiej je po prostu wyłączyć.
voy @2024-07-15 15:02:13
Posty nie na temat (a zwłaszcza te prowokujące) będę usuwał. Dwa wyleciały.
Benoid Leroy-Dubois @2024-07-15 17:26:15
Demko fajne, ale potrzebne duuuużo węgla. Bardzo dużo, bo aż 1MB.
the fender @2024-07-15 17:53:04
Fajna i ciekawie wykonana gra :)
CharlieChaplin @2024-07-15 18:52:37
@Ksiel: Programmers and especially demo programmers do what they want, NOT what we want and it is their absolute right to do so. Allthough I would like to see more 16k intros, 64k or 128k (file) demos instead of those numerous 256 Byte demos, we simply have to accept, that something is better than nothing.

With Rewind 2 there was a great A8 demo released at Lost Party 2024, it requires 1MB RAM, but hey, now I can play with Subcart on real A8, so 1MB demos are no longer a problem for me. (And there is no longer the need for me to pack such demos, so that they fit on a 90k/130k/180k diskette; and I have a much shorter loading time, since Subcart loads the XEX in 2 or 3 seconds, where a floppy drive would require several minutes.)

Its not all bad. A8 demoscene is declining, but its not dead yet. ;-)
_rocky @2024-07-15 19:06:30
Atari ma ext RAM od dawien dawna, dobrze, że zaczyna być wykorzystywany, dzięki czemu nie było przerw doczytu, a i efekty na tym zyskały..
Demka CD na C64 zajmują po kilka stron dyskietki i jakby chcieć je wczytać na raz 512KB by nie starczyło..
Inna sprawa to możliwości sprzętowe C64 na Atari często są okupione większym użyciem CPU i potrzebą większej ilości pamięci.
Jak widać Rewind 2 przebija topowe dema z C64 zbliżając się do dem Amigowych .. tak trzymać:)
blasph @2024-07-15 19:34:28
Rocky fajny wykład na Lost :) super praca w hiresie :) no R2 jest dowodem na to co mówiles na wykladzie :) Atari Rulez !!
solo/ng @2024-07-15 23:47:28
@rocky
dzieki za tego posta. motywuje; za Mumie ultra kudosy!
0xF @2024-07-16 07:50:47
Respect dla NG/Zelax, świetne demo!
Fucki dla lamera Ktosia.
jhusak @2024-07-16 09:25:20
Rewind 2 rulez! A jaka obsada, czy to GFX, czy MSX, czy CDX! Chłopaki, warto było przysiąść d i coś takiego wysmażyć! Obejrzałem z przyjemnością a i efekty o krok dalej, odświeżone. BRAWO!
voy @2024-07-16 11:59:38
Anonimowe posty będą wylatywać w miarę pojawiania się, skoro ich autorzy boją się pisać pod własną ksywą. :)

Jak znam życie, to zaraz jakiś anonim postawi mi zarzut stronniczości i że zostawiam posty chwalące autorów. Nie, to nie tak. Masz konkretne uwagi/zażalenia/whatever, podpisuj się - miej tę odrobinę odwagi.
Anon @2024-07-16 12:22:52
A co, jeżeli od zawsze używam tu ksywy anon, i jednocześnie nie jestem "w środowisku"? Jak mam się podpisywać? Imieniem i nazwiskiem, czy Maria Curie Skłodowska będzie ok?
voy @2024-07-16 12:27:40
Zarejestruj się tu z tą ksywą i nikt się pod ciebie nie podszyje. ;) Chyba że wolisz być Kopernikiem. :)
Anon @2024-07-16 12:38:00
Jakiś tip, jak zarejestrować konto do komentarzy?
voy @2024-07-16 13:18:16
Napisz na maila, który jest pod moją ksywką. Odeślę ci login i hasło, chyba że chcesz mieć jakieś konkretne.

EDIT: parametry logowania wysłane. Przetestuj, czy działają. :)
Anon @2024-07-16 14:10:57
Teraz już nigdy nie będę anonimowy
ktos @2024-07-16 16:48:36
będziesz anonowy
Sebaloz @2024-07-16 21:52:43
Rocky, dopiero w 1985 roku powstalo rozszerzenie pamieci dla C64 pod nazwa 1764 RAM Expansion Unit 256 KB. Pierwszy scenowy tool wykorzystujacy REU powstal w 1989 roku. Pierwsze demo na C64 w 1992 roku. Mozliwe jest 16 MB (256 bankow po 64 KB). Rozszerzenia sa malo popularne, wiec przyjelo sie dogrywanie kolejnych czesci dema z dyskietek. Spora czesc dema to musza byc specjalnie zakodowanie loading-party podczas ktorych niewiele sie dzieje na ekranie, bo procesor c64 musi odbierac dane wczytane ze stacji. Demo-efekty a nawet sama grajaca muzyka spowalniaja ten proces, ale przeciez nikt w srodku dema nie wylaczy wszystkiego i nie wyciszy dzwieku zeby kolejna czesc szybciej sie wgrala. Nic nie kosztuje tylko wyswietlanie prostych grafik/animacji w formatach petscii/hires/multicolor.

Takie kilku dyskietkowe demo CD zajmujace 512 KB mogloby by sie zmiescic nawet w 400 KB (gdyby lepiej scrunchowac pod rozszerzenie i wyrzucic loader) albo w 300 KB (gdyby jeszcze wyrzucic wszystkie dlugie/nudne loading-party podczas ktorych musza sie wgrywac sie dane z dyskietek). Czasowo tez daloby sie zejsc o kilka minut. Gdy nie trzeba korzystac z dyskietek/stacji to mozna uzyc najlepszego crunchera nawet z bardzo dlugim czasem decrunchu. Albo gdy zalezy mi zeby demo zmiescilo sie na jak najmniejszej ilosci dyskietek. W duzym kilku dyskietkowym demie trzeba czasami isc na kompromis wybierajac troche gorszy cruncher ale z szybszym czasem decrunchu. Albo wybrac loader z wbudowanym slabym cruncherem, a taki loader moze szybciej wczytac i rozpakowac dane kolejnej czesci dema. Koszt to koniecznosc przerwania dema o jeszcze jedna prosbe o zmiane dyskietki a zonglowanie dyskietkami moze byc meczace.
Anons @2024-07-16 22:57:20
Ja to jestem anonimowym alkoholikiem ze śląska. Dekranczuje nałogowo białą gołde w żołądku , nie na żadnym ce sześdziesiąt cztery - litery.
_rocky @2024-07-17 00:20:15
Sebaloz:
w 1985 wyszło też Atari 130XE.
Transmisja w C64 zjada zasoby, ale nie na tyle co w przypadku Atarka. C64 potrafi odtwarzać sample i kolejne doczytywać (dema Censorów).

Co do pamięci to REU ma też coś w rodzaju blittera potrafiącego przenosić bloki pamięci.

W przypadku Atari ext RAM jest powszechny i nie ma już problemu z wczytywaniem.
Trachu @2024-07-17 06:54:45
Odnośnie dema Rewind 2 mam mieszane uczucia. O ile jakość kodu i grafiki to 6 z plusem, to muzyka jedynie 3...
Jest ona bardzo nierówna, niektóre kawałki wpadają w ucho, a inne przypominają rzępolenie na strunie.
Wiele wspaniałych efektów w moim odczuciu jest rujnowana przez nieskoordynowane dzwięki.
Przyklad tutaj:
youtu.be/UuWEEms1IX4?t=594
youtu.be/UuWEEms1IX4?t=817
wieczór @2024-07-17 08:35:24
Nie znam się to się wypowiem - główną przyczyną tego, że w demach na Atari używa się ext ramu, a na C64 nie jest aż tak popularny, jest fakt, że C64 jest w stanie czytać z dyskietki w tle. W przypadku Atari, wymaga to co najmniej wykastrowania muzyki i to jest główna przyczyna. Rewind 2 to 490 KB i na jednej dyskietce też raczej by się nie zmieścił
CharlieChaplin @2024-07-17 15:36:34
Wieczor: Rewind 2 is 490k, really ? The uncompressed fileversion I have has a length of approx. 716K, with Exomizer I could compress it to approx. 537k. What version or packer did you use to get 490k ?

But what you say is true, it does not fit on a 5,25" diskette with 90k/130k/180k/360k. The minimum would be a 720k diskette... and since these are uncommon and non-standard on the A8, the demo is mostly put on virtual disks or better ATR images.

Nevertheless Rewind 2 is a great demo with some really stunning effects.
_tbxx @2024-07-17 19:45:02
można jeszcze zrobić demo w formacie CAR i nie ma problemów z dodatkową pamięcią i ładowaniem danych ;)
tebe @2024-07-17 20:27:25
z pewnego punktu widzenia, który jest ograniczony sposobem myślenia
tebe @2024-07-17 20:35:13
przykładem może być POP
POP @2024-07-18 00:39:23
@tebe: co masz na myśli?
electron @2024-07-18 04:09:09
Coś mnie się wydaje, że demonizujecie to ładowanie po sio. To przede wszystkim zaleta a nie wada atarynki.
Jacques @2024-07-18 09:09:51
@POP
To, ze PoP na carcie też ładuje dane i wymaga tyle RAM-u co wersja na dyskietce ;-)
_rocky @2024-07-18 09:12:34
electron: normalnie zaleta, świetny i prosty interfejs.. pod warunkiem, że ładujesz kilkadziesiąt kilobajtów.. na nie kilkaset..
extRAM jak najbardziej może być na karcie..
.. w sumie to jeszcze nikt nie wydał dema w wersji cartrige.. Może Rewind?
Jacques @2024-07-18 09:26:47
Jak dla mnie SIO jest spoko, przy 3x SIO załadowanie kilkuset kilo jednorazowo przed odpaleniem to nie problem, czy to Rewind2, czy to Bomb Jack czy Atari Blast. Mam też SIDE2/3, ale nie płaczę gdy ładuję też po SIO.
pin @2024-07-19 12:20:08
@_rocky - były minimum dwa. Na SV jedna z wersji złego jabłka, oraz na vbxe jedno, remake z ST:

https://www.youtube.com/watch?v=p9vuNvOR...
Cierpiący Werter @2024-07-19 20:24:43
Po obejrzeniu początkowych scen Rewind2 utwierdzam się w przekonaniu, że wszyscy podświadomie marzymy o spotkaniu pięknej koderki (10/10) z którą szybko dojedziemy...
Co najmniej do unikatowego efektu w assemblerze, o ile nie do megadema...

Dziękuję za uwagę.
pin @2024-07-19 22:44:47
@_rocky - gratulacje za grafikę pt.: MUMIA. Oglądamy to teraz na crt po rgb - mistrzostwo!
pin @2024-07-19 22:54:26
@miker - muza do Rumble ... ehhhh ;) .."kruca bomba, mało casu" ;)
mono @2024-07-20 11:31:56
Tak, mumia jest świetna. Szacun Rocky!
_rocky @2024-07-20 22:48:43
thx..
tam są 4 zmiany odcienia hiresu w linii + warstwa spritów po środku wpakowana pomiędzy tło, a kolor hires.
blasph @2024-07-21 02:38:16
No ale jak to jest zrobione ze 4 zmiany.. Czarna magia jakaś... Muszę jakieś korepetycje wziąć u Rocky'ego...
_rocky @2024-07-21 12:14:43
Pierwszy filar to odcień 2, filary z ksywkami mają odcień 4, a środek z mumią odcień 6.. potem trzeba było wrócić po prawej stronie do odcienia 4 i potem 2.
Trochę trudności było z zachowaniem symetrii, gdyż możliwe zmiany w linii od lewej są rzadsze.. można to wyregulować ofsetem oraz pustymi cyklami
blasph @2024-07-21 12:38:54
:) to widze, ale jak to jest przełaczane w srodku linii ?? to jest programowo realizowane ? tzn trzeba jakis kod pisac pod g2f ??
_rocky @2024-07-21 12:41:33
przełączanie na rastrze.. to takie kodowanie linii w g2f
blasph @2024-07-21 13:07:21
no to moze bys kiedys pokazal jak to robisz na jakims zoom :) ?? to by był sztosik ..nigdy nie udalo mi sie nawet zmienic rozdzielczosci tak by byly 2 rozne na ekranie :)
Adam @2024-07-21 15:08:28
@Blasph: usunąłem nadmiarowe komentarze na końcu.
Tdc @2024-07-21 18:00:05
Rocky i Grey: Myślę, że właśnie ktoś ma w tym interes. Konkretnie ma "interes" zamiast mózgu :P
as... @2024-07-21 18:53:32
I TeDeC powrócił :)
Interes @2024-07-21 19:17:03
Hura!
CBA @2024-07-21 21:52:06
"Rocky i Grey: Myślę, że właśnie ktoś ma w tym interes"
Tdc, a ty jaki masz interes?
Króger @2024-07-22 21:32:00
Rewind 2 rewelacyjne.
Oglądam takie demko i marzy się powrót do kodowania. Ech...
gorgh/Agenda @2024-07-22 21:39:56
O kurczę, powrót Krógera to byłby hit
blasph @2024-07-22 21:48:28
Króger . juz mialem pisac do ciebie ..wracaaaj :)
blasph @2024-07-22 21:52:37
no ku....mistrzu :) a raven i morgoth ??:) co u ciebie chłopie i reszty ?? a maila mialem juz do ciebie pisac w sensie do kancelarii :) hehe
pin @2024-07-26 00:14:16
@Blasph lamusie. Dlaczemu na party Cię nie było? ;)
blasph @2024-07-26 01:37:09
@pin bo ja już skończyłem ze sceną ,a jak to mówia ,nie jak sie zaczyna a jak sie konczy. Rewind 2 jak na scenowe epitafium daje rade :)
Odyn1ec @2024-07-26 19:17:26
@Blasph - jak to? nagabujesz a potem znikasz? :)
nickname
e-mail / website (opcjonalnie)
Aktualne tematy
Troche AMIGOWO.. ale prawie "ATAR... (8)
ostatni: 07-10-2024 16:02, rafaldudek
[K] Monitor LCD S-Video (1)
ostatni: 07-10-2024 15:30, amarok
MultiCLK Module for Atari 8-bit (1)
ostatni: 07-10-2024 15:06, Kaz
ADDA pliki (3)
ostatni: 07-10-2024 14:20, insert
SID i POKEY (677)
ostatni: 07-10-2024 14:02, nogorg
Nowe gry na Atari (236)
ostatni: 07-10-2024 12:42, zbylu
Filterek do Blizzarda (89)
ostatni: 07-10-2024 11:06, Kaz
Ciekawostki (5578)
ostatni: 07-10-2024 08:58, tatko74
Zmiany w bazie gier, dem, użytków (949)
ostatni: 07-10-2024 02:12, Kaz
Gry w GTIA (62)
ostatni: 07-10-2024 00:38, Kaz
Najmniejsze na świecie Atari 8-bi... (152)
ostatni: 07-10-2024 00:38, thewasp
Gry w hiresie (115)
ostatni: 07-10-2024 00:37, Kaz
Retro muzeum w Opolu - zamknięcie (3)
ostatni: 06-10-2024 23:56, Kaz
Silly Venture 2024WE - 35th ATARI... (36)
ostatni: 06-10-2024 21:21, greymsb
Książka Bocianu - Dziennik kuracj... (32)
ostatni: 06-10-2024 21:03, Rastan

Kategorie Forum Atarum

Użytkowników: 2832
Ostatnio zarejestrowany: andyrey
Postów ostatniej doby: 39

Spotkania i zloty / Meetings & Parties

Najbliższe imprezy
link do naszych spotkań online, zapraszamy do odwiedzenia kanału zoom również przez kod QR:

KWAS

Kalendarz AOL


Społeczność/Community


Rozmawiali
Wywiad z Mariuszem Jaroszem i Kaz (13)
Wywiad Dracona z Mr. Bacardim i Kaz (15)
Tomasz Dajczak i Kaz (22)
Lech Bąk i "Świat Młodych" i Kaz (26)
Michał "Mike" Jaskuła i Kaz (30)
F#READY i Dracon (22)
Daniel „Arctus” Kowalski i Dracon (25)
KATOD i TDC (15)
Mariusz Wojcieszek i "Adam" (17)
Romuald Bacza i Ramos (16)
Śledzenie Amentesa i Larek (9)
Leszek Łuciów i Charlie Cherry (17)
TO JUŻ ZA TOBĄ: rozmowa z Bobem Pape i cpt. Misumaru Tenchi (39)
Rob Jaeger i Emu (53)
Jacek "Tabu" Grad i Dracon (0)
Alexander "Koma" Schön i Kaz (0)
Maciej Ślifirczyk i Charlie Cherry (0)
Jarek "Odyniec1" Wyszyński i Kaz (0)
Marek Bojarski i Kaz (0)
Olgierd Niemyjski i Ramos (0)
«« nowszestarsze »»

Stragan
Nowe, pojemniejsze RAM-Carty oferuje Kaz (21)
"mouSTer" czyli myszka ST oferuje Kaz (30)
Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (7)
Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (84)
Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (7)
Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (58)
Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (50)

Użytki/Utils
Sprzęt/Hardware

Wynalazki
Atari i Bluetooth napisał Kaz (34)
SIO2PC-USB napisał Larek (45)
Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
SIO2SD w CA12 napisał Urborg (12)
Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
Joystick do Atari napisał Larek (54)
Tygrys Turbo napisał Kaz (11)
Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (5)
Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
Soczyste kolory napisał scalak (29)
XEGS Box napisał Zaxon (13)
Atari w różnych rolach napisał Różyk (9)
SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
Atari steruje tokarką napisał Kaz (15)
DarkMouse napisał Kaz (7)
«« nowszestarsze »»