atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Zbigniew Kasprzycki - współtwórca Polskiego Logo z 2024-03-15 22:25 (4)
"Zoltar Cosmic Pirates" w sieci z 2024-03-15 12:21 (6)
KWAS #32 z 2024-02-16 00:08 (39)
Która kolorystyka okładki lepsza? z 2024-02-11 18:30 (36)
Demo gry "Tony: Montezuma's Gold z 2024-02-05 21:09 (53)
Wywiad z Mariuszem Jaroszem z 2024-01-31 11:43 (12)
Nachodzi "Cosmic Hero 2" z 2024-01-28 06:27 (21)
Miniaturowe Atari (FPGA) z 2024-01-26 11:46 (14)
Światowa premiera "Cyborg Warriors"! z 2024-01-17 18:38 (40)
Grel #2 już dostępny! z 2024-01-11 19:21 (29)
Śmierć śmieciom! z 2024-01-06 21:23 (30)
Nowy program kopiujący "Microcop 61KB" z 2024-01-02 17:29 (25)
Wywiad Dracona z Mr. Bacardim z 2023-12-30 19:11 (12)
I po świętach! Kręcimy kołem z 2023-12-28 00:59 (13)
Wesołych Świąt 2023! z 2023-12-23 12:36 (18)
Silly Venture 2023 WE za nami z 2023-12-13 09:16 (17)
Pisma "Atari Fan 8" oraz "Grel 2" z 2023-12-07 17:32 (12)
From PLATO to Fujinet z 2023-11-25 23:16 (12)
Nowy ASAP i RECOIL z 2023-11-23 12:05 (8)
Zapowiedź gry "Goldaktari" z 2023-11-08 02:14 (10)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier (konwencja TOSEC)

Opisy gier
"Old Towers" (Atari ST) opisał Misza (19)
Submarine Commander opisał Kaz (11)
Frogs opisał Xeen (0)
Choplifter! opisał Urborg (0)
Joust opisał Urborg (16)
Commando opisał Urborg (35)
Mario Bros opisał Urborg (13)
Xenophobe opisał Urborg (36)
Robbo Forever opisał tbxx (16)
Kolony 2106 opisał tbxx (2)
Archon II: Adept opisał Urborg/TDC (9)
Spitfire Ace/Hellcat Ace opisał Farscape (8)
Wyspa opisał Kaz (9)
Archon opisał Urborg/TDC (16)
The Last Starfighter opisał TDC (30)
Dwie Wieże opisał Muffy (19)
Basil The Great Mouse Detective opisał Charlie Cherry (125)
Inny Świat opisał Charlie Cherry (17)
Inspektor opisał Charlie Cherry (19)
Grand Prix Simulator opisał Charlie Cherry (16)
«« nowszestarsze »»

Katalog gier (konwencja Kaz)
Aktualizacja: 2024-03-16
Liczba katalogów: 8377, liczba plików: 36679
Zmian katalogów: 0, zmian plików: 0

0-9 A B C D
E F G H I
J K L M N
O P Q R S
T U V W X
Y Z inne
zipCałość 2817 MB


Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
"Albert" poprawiony
UPDATE z 23 lutego 2021 roku: Kski przygotował wersję 1.02, która ma poprawki w funkcji zdobywania diamentów. I jak się to mówi, zaleca się "jeździć, obserwować", a do mechanika zgłaszać w przypadku zauważenia jakichkolwiek problemów. Download bez zmian, tutaj.

I jeszcze update informacji o grze, udało mi się skontaktować ze sobą autora gry i Duddiego, czego efektem jest zapowiedź wydania gry. Pudełko wyglądałoby tak:



----------
Szybka reakcja Kski, autora gry "Albert", na zgłaszane przez graczy uwagi, spowodowała, że już dzisiaj mamy możliwość publikacji nowej wersji, oznaczonej 1.01, która ma kilka istotnych zmian technicznych:

  • podczas ładowania gry wykonawany jest test badający hardware, na którym program się uruchamia, ale inaczej niż poprzednio. Zamiast wykrywania czy komputer jest w systemie PAL czy NTSC, sprawdzane jest czy w trybie 50 czy 60 Hz;
  • poprawiona jest prędkość muzyki dla komputerów działających w systemie NTSC 50Hz;
  • klawisz ESC umożliwia wyjście do menu gry;
  • klawiszem OPTION na stronie startowej, w menu, można wyłączyć lub włączyć zarówno muzykę, jak i dźwięki (MUSIC ON/OFF, SOUNDS ON/OFF);
  • ułatwienie dla graczy - spadanie z platform zostało opóźnione. Teraz biegnąc można skakać z samej krawędzi, tam gdzie bohater nie mógłby już stać
  • utrudnienie dla graczy - wprowadzona została minimalna bezwładność przy ruszaniu z miejsca, a więc rozpędzanie się bohatera trwa nieco dłużej.



    Download tutaj.

    2021-02-22 09:39 by Kaz
    komentarzy: 56
  • Kaz @2021-02-22 10:38:09
    Linka do pliku na końcu artka :D
    kski @2021-02-22 10:41:30
    Najbardziej dyskusyjną sprawą jest kwestia bezwładności.
    Prędkości Alberta (liczba mnoga bo Albert rozpędza się i skacze z aktualną prędkością w momencie odbicia) i tak były tablicowane, więc łatwo zmienić wartości i dodać bezwładność przy ruszaniu, pytanie brzmi jaka powinna ona być żeby nie zepsuć gry. Jest minimalna. Wymagało to jednak zmian w skokach, bo bez nich skok z miejsca stałby się niemal skokiem w miejscu. Wciąż jednak im bardziej się rozpędzimy tym dalej skaczemy, to podstawa sterownia w tej grze.

    Nie ma bezwładności przy zatrzymywaniu, To już naprawdę postawiło by Alberta na przegranej pozycji w konfrontacji z owadami.
    ilmenit @2021-02-22 10:57:59
    @kski - dla mnie sterowanie jest teraz super (to utrudnienie dobrze równoważy ułatwienie)
    bocianu @2021-02-22 11:58:29
    będzie testowane dziś ;) dam znać po pracy
    mono @2021-02-22 12:02:52
    @kski: Dzięki! Drobny ESC, a cieszy :) Szerszeń i biedrona mistrz!
    kski @2021-02-22 12:06:33
    Shanti77, odnosząc się do Twojego (?) postu na innym forum:

    "Unfortunately, all the CPU power in this game has gone into the rainbow in the background, which has severely damaged the gameplay itself."

    Cała obsługa tęczy jest w dli, już podczas wyświetlania linii, a już więc po zmianach kolorów i innych rejestrów przed linią.
    Inaczej i tak ten czas by się marnował. Nie ma to żadnego wpływu na gameplay. Wystarczyło przeczytać wstęp.

    Też uważam że Crowland jest ciekawszą grą. Dużo bardziej różnorodną.
    GRooBY @2021-02-22 12:32:05
    Siemka,
    Tak na szybko wrzucilem nowa wersje przed praca, przy levelu 4 jak mi zostal jeden 'gem' to zebrania skulem sie i pozniej nie moglem zebrac tego jednego 'gemu' [mimo tego ze przechodzilem przezniego] rowniez dwa pozostale 'gemy' byly dalej widoczne mimo tego ze zostaly zebrane, musialem wykonczyc zycia do konca/ESC i zaczac od nowa. Myslalem ze sie podziele ta informacja. Pozdrawiam
    Shanti77 @2021-02-22 13:51:33
    @kski Według mnie ma to pewien wpływ na wydajność. Odpalasz przerwanie DLI na początku ekranu i ciągniesz je do końca obrazu, to powoduje że w tym czasie główny program musi czekać. Dla przykładu Projekt-M wykorzystuje przerwania IRQ (15khz) do zmiany trybu obrazu co linię bez zapisu do WSYNC, dzięki czemu zyskuje trochę dodatkowych cykli na główny kod programu.
    Mq @2021-02-22 13:52:28
    Pograłem chwilkę. Sterowanie postacią, ruch, bezwładność itd. są teraz wg mnie o wiele fajniej zrobione. Dużo fajniej się chodzi tą postacią teraz. Natomiast niezależnie od tego, że jest dużo fajniej, wręcz bym powiedział idealnie - ale jest też dużo trudniej. Zwłaszcza problem stanowią skoki z miejsca jak np. przeskakuję sobie biedronkę w lewo i w prawo w obrębie krótkiego podestu. Bardzo krótkie skoki się robią, co utrudnia sterowanie w porównaniu z wersją poprzednią. Niemniej jednak ja nie jestem super świetnym graczem, a w grze nie chodzi przecież o to, żeby było zbyt łatwo. Tak że chyba jest wszystko teraz fajnie.
    kski @2021-02-22 13:55:03
    A to sorry, zbieranie gemów istotnie było zmieniane żeby działało na 60fps w sytuacji gubiących się ramek. Na jakiej konfiguracji grałęś?
    kski @2021-02-22 14:17:06
    Shanti77

    "Odpalasz przerwanie DLI na początku ekranu i ciągniesz je do końca obrazu"
    Oczywiście że tak, o czym pisałem we wstępie. Ale zanim dodałem tęczę, do której się odniosłeś, w dli było już naprawdę dużo zmian w każdej linii, więc dodanie tam tęczy nic nie zmieniło.
    Użycia przerwania zamiast wsync nie rozważałem bo to podobno utrata jednego kanału muzyki (nie wiem czy mówisz o tym samym przerwaniu) a po drugie liczba zmian w niektórych liniach i tak była duża, nie wiem co by z tego wyszło, nie próbowałem.
    Zresztą niektórym się jednak tęcza podoba.
    Mq @2021-02-22 14:22:28
    Chodzi o to, że jak wywołujesz przerwanie DLI tylko raz i potem obsługujesz je stosując wsync aż do końca ekranu, to procesor bardzo dużo czasu zamiast coś robić, to czeka na te wszystkie wsync-e. Pod tym względem lepiej jest wywoływać zamiast jednego długiego przerwania, to po każdej linii osobne krótkie przerwania. W takim wypadku jak przerwanie skończy się wykonywać, to procesor może wykonywać przerwany kod programu głównego, aż do wystąpienia następnego przerwania.
    kski @2021-02-22 14:36:42
    @Mq Przerwanie DLI w trybie znakowym jest dla wiersza nie dla linii. Albert robi (nawet bez tęczy) zmiany w każdej linii - I tak musisz czekać. Chyba że użyjesz innego typu przerwania jak napisał Shanti.
    Jak Twoim zdaniem jest zrobiona wielokolorowa postać Alberta?
    Gdyby zrobić tak jaki piszesz wyszłaby świetna gra, ale nie Albert.
    Francis Ampofo @2021-02-22 15:45:27
    Ukończyłem obie wersje. Zmiany sterowania w 1.01 są pozytywne. Większa bezwładność przy ruszaniu z miejsca powoduje, że zachowanie postaci wydaje się bardziej naturalne. Wpływ tego na poziom trudności jest pomijalny. Bardziej wybaczające krawędzie platform podczas skoku eliminują zbędne frustracje i upadki w nieznane. Gra stała się przyjemniejsza i łatwiejsza, co potwierdziła liczba żyć pozostałych w momencie osiągnięcia Zielonej Stonogi. Dzięki za dodanie przełącznika muzyki. Albert jest naprawdę super.
    tebe @2021-02-22 16:12:26
    na temat zysków ze stosowania IRQ zamiast DLI

    madteam.atari8.info/index.php?undef=irq_dli
    kski @2021-02-22 16:43:38
    Dzięki Tebe. W jaki moment wyświetlania linii wskakujemy z takim przerwaniem? Zawsze w ten sam?
    I co jeżeli się nie wyrobimy w przerwaniu (np. w pierwszej linii każdego wiersza), następne automatycznie przepada?
    Mq @2021-02-22 17:54:07
    @kski, wiem, że przerwanie jest dla linii. Wszystko zależy od konstrukcji grafiki. Wystarczy, że pasek jest w linii znakowej nie w ostatnim wierszu, tylko gdzieś wcześniej i już resztę linii mamy czas dla procesora. Ale spoko, ja wszystko rozumiem, myślę, że Ty też, tak tylko przy okazji zasygnalizowałem temat. W Albercie faktycznie jeszcze się te kreski w tle przesuwają, więc chyba nic by się taką moją metodyką nie zyskało, a nawet nie dało by się tego tak zrobić.
    tebe @2021-02-22 19:23:00
    moment w jaki wskakujemy z takim przerwaniem, zależny jest od tego co wykonuje CPU w danym momencie, CPU musi skończyć swój rozkaz czyli od 2-7 cykli CPU i wtedy dopiero sterowanie przekazywane jest do programu przerwania

    nie chcemy używać WSYNC-a, dlatego trzeba odpowiednio ustawić start przerwania wtedy kolejne będą w tym samym miejscu + przesunięcie wynikające z aktualnie wykonywanego rozkazu CPU

    skok można ustawić co linię, 2 linie etc.

    Fox udowodnił że nawet tryby 9++ można zrealizować na IRQ, a są to krytycznie czasowo efekty

    można też podejść inaczej do tematu, tyle że inaczej będzie taki program wyglądał dla PAL, inaczej dla NTSC, wynika to z liczby linii obrazu

    github.com/lybrown/irqsplits

    w tym przykładzie dostajemy stabilne zmiany co N linii, autor nie do końca rozumie dlaczego muszą wystąpić w sumie 312 przerwania (jest to liczba linii dla PAL), jeśli zmniejszymy albo zwiększymy liczbę linii o 1 (311/313) otrzymamy sprzętowy scroll góra/dół wszystkich zmian

    z tym przerwaniem można się pokusić o stworzenie przerwania kolorującego np naszego bohatera od zadanej pozycji Y
    ilmenit @2021-02-22 21:03:25
    Kski, w nowej wersji jest wciąż błąd, który był wcześniej raportowany, ten odnośnie zatrzymania gry spacją i odsuwania przeciwników scrollowaniem podczas pauzy.
    kski @2021-02-22 21:07:36
    to taki trick....
    kski @2021-02-23 08:24:21
    Jeszcze raz dzięki Tebe warto to wszystko wiedzieć.

    A odnośnie Alberta, nie chcę się rozpisywać i wdawać w polemiki, ale irq to nie jest rozwiązanie. Również mając na uwadze kierunek rozwoju silnika pod drugą część, której na irq już by w ogóle nie było.
    Francis Ampofo @2021-02-23 12:38:17
    Skończyłem 1.02, problemów nie stwierdziłem. Raz widziałem, jak biedronki się nałożyły, tzn. szły w tym samym kierunku w odległości mniejszej niż szerokość ich grafiki, co spowodowało ich miganie, ale możliwe, że we wcześniejszych wersjach też tak było, tylko nie zaistniały odpowiednie okoliczności do zaobserwowania tego. Takie pytanie: na jakiej podstawie są przydzielane dodatkowe życia?
    kski @2021-02-23 13:49:10
    Po niektórych levelach (na stałe), ale tylko jeżeli lives < 9.
    animaion @2021-02-23 13:49:45
    Albert teraz suuuper skacze. Brakuje tylko odrobiny grawitacji - przyspieszenia ku ziemi przy opadaniu po skoku.

    Albert moim zdaniem powinien 2x szybciej przebierać nogami:
    ttps://ibb.co/FDXNkmM
    bo teraz raczej podskakuje, niż biega.
    szeryf @2021-02-23 16:06:49
    Dlaczego na okładce Albert nie ma okularów?
    Kaz @2021-02-23 17:01:24
    Nie ma też na ekranie tytułowym i wszystkich pozostałych. W samej grze ma gogle, nie okulary.
    szeryf @2021-02-23 17:03:13
    aaa... pewnie osłona przed jadem ślimaka...
    Kaz @2021-02-23 17:20:58
    Albo spodziewa się śnieżycy i na wszelki wypadek... :)
    blasph @2021-02-23 17:57:03
    Albert ma gogle jak każdy szanujący się naukowiec.Znam go osobiście ;)Odważne eksperymenty zaprowadziły go do miejsca w którym możecie wcielić się w jego postać.
    Kaz @2021-02-23 18:04:18
    Te eksperymenty chyba nieudane, bo go teraz biedaczka biedronki prześladują... :D
    blasph @2021-02-23 18:10:23
    no masz tu absolutna racje,cześć zagadki wyjaśni sie w kolejnej czesci :)
    tebe @2021-02-23 18:37:03
    tak z ciekawości, Kto takie okładki "strzela" ? jakieś gotowe wzorce ?
    Kaz @2021-02-23 18:39:26
    W pierwszej wersji nowinki napisałem kto, ale dostałem info, że autor nie chce rozgłosu :)
    Adam @2021-02-23 20:23:37
    quote (mono):

    Szerszeń i biedrona mistrz!


    Biedronkę to jak pamiętam malował Odyniec, a kto robił szerszenia?
    Kaz @2021-02-23 20:26:13
    Też Odyniec.
    pigula @2021-02-23 21:02:08
    Wysyp pcb do cartów.. aż prosi się o zrobienie jakiegoś fajnego uniwersalnego projektu okładki na pudełko do cartów!
    szeryf @2021-02-23 21:21:51
    @blasph: "Odważne eksperymenty zaprowadzily go do [...]"

    Odważne eksperymenty doprowadzily go do stanu że wszędzie w koło widzi robaki...

    Jak widać wasza giera strasznie pobudza wyobraźnię ;)
    Anv2 @2021-02-23 21:45:36
    Okładka jest mega
    pigula @2021-02-23 22:05:55
    Dalej na stronie tytułowej nie gra muza....
    vv0jtas @2021-02-23 23:07:17
    @Kaz: dane autora okładki zostały w poście na forum ;)
    Kaz @2021-02-23 23:19:18
    vvojtas - dzięki za cynk, usunąłem! :)
    mariuszbox @2021-02-24 13:01:19
    Gra cieszy wszystkie zmysły. Jak ktoś stracił smak i powonienie, wiadomo z jakiego powodu, to nacieszyć wzrok może w trójnasób :) Gratulacje dla autora i ekipy! Przy okazji - zgłaszam się do pierwszego wolnego (po autorach) cartridge z Albertem!
    tr1x @2021-02-24 23:48:27
    Gra wygląda graficznie tak, jakby pochodziła z lepszego komputera niż 8-bitowe Atari.

    Chciałem zapytać o jedną rzecz. W emulatorze Altirra wybieram Debug->Window->Debug Display. Następnie za pomocą F8 naprzemiennie pauzuję i wznawiam grę. Pauzowanie gry powoduje odświeżenie zawartości okna Debug Display. Zaważyłem, że w Debug Display nad biedronkami pojawiają się napisy "67", "REC" bądź różne krzaczki. Ciekawi mnie, skąd to się bierze? Tych napisów nie widać w samej grze, a jedynie w tym Debug Display. Z góry dziękuję za wyjaśnienie.
    JOY-Bartodziej @2021-02-25 01:23:18
    Mi kopara opadła i tak została. To jest najładniejsza gra na Atarynkę ever. Ta cieniowana trawka wygląda jak z Amigi. Do tego mega szybka akcja, a muzyka z efektami dźwiękowymi dopełnia reszty szczęścia. REWELACJA!
    JOY-Bartodziej @2021-02-25 02:06:36
    Kski w Krownland się dużo dzieje ale nie jest tak ładna jak Albert.
    kski @2021-02-25 05:57:21
    @tr1x przypuszczam że z jakiegoś powodu altirra pokazuje tam zły zestaw znaków.
    zachwycony @2021-02-25 11:36:50
    Gra wygląda i działa wspaniale, gratulacje dla twórców! Projekt pudełka również zwala z nóg, proszę nic nie zmieniać :)
    Kaczor @2021-02-25 11:39:26
    No i to jest super grafika na pudełku, a nie jakieś bohomazy.
    Kaz @2021-02-25 14:03:59
    Kski - wrzucam screenshoty z tego, o czym pisze tr1x na forum.
    Yosh @2021-02-27 20:42:37
    Giereczka ładniutka - po tych poprawkach gra się fajnie. Co do przerwań, dajcie chłopakowi spokój - pewnie, że jakby wycyklował wszystko to nawet nie musiałby przerwań i zyskałby kolejne cykle.

    Ale to JEGO czas, i JEGO pomysł - nie każdy musi mieć parcie ciśnięcia w ultymatywne rozwiązanie :)
    kski @2021-02-28 07:53:32
    @Yosh, wręcz przeciwnie, ja, cytując Cię, "prę w ultymatywne rozwiązanie", dlatego właśnie od początku nie marnuję cykli na obsługę przerwań. Ale na właściwy efekt trzeba będzie jeszcze poczekać, pierwszy Albert to tylko kroczek w drodze do celu.
    Philsan @2021-02-28 10:24:36
    In my opinion Albert (in the game, not in title screen) looks like Maurice Moss, one of the main characters of The IT Crowd British sitcom.

    https://atariage.com/forums/topic/317167...
    Kaz @2021-02-28 12:34:55
    :)
    Nalbert Nascimento @2021-03-04 22:00:09
    Gdybyście jeszcze dodali literę N na początku tytułu, byłbym bardzo zadowolony.
    Alex_D @2021-04-18 22:12:20
    Czekam z niecierpliwością na wydanie przez Duddiego. Ma pewno kupię :)
    Zgred @2021-05-15 18:09:33
    Gra wkurza niesamowicie... dobra, cienki jestem :D
    Ale graficznie miodzio. Obrazek przed etapem kopara opada. Ciekawe co jeszcze można wycisnąć z naszych maleństw.

    Nie wiem tylko czy może coś źle skonfigurowałem (ilość opcji w alttirze powala), ale nie widzę w ogóle przyspieszenia. Postać się rozpędza, co to widzę po długości skoku, ale nie widać tego po poruszaniu się postaci. Ustawione, jeśli nic nie spaprąłem, stokowe XE.
    nickname
    e-mail / website (opcjonalnie)
    Aktualne tematy
    TSFX Turbo Blizzard (3)
    ostatni: 19-03-2024 08:07, lexx
    Nowe okładki gier - FROGGER (251)
    ostatni: 19-03-2024 07:55, lexx
    GTIA2DVI (68)
    ostatni: 19-03-2024 00:45, st_man
    PTODT Stereo II (91)
    ostatni: 18-03-2024 22:19, mcgregor
    Rzeczy które chciałbyś w MADSie a... (122)
    ostatni: 18-03-2024 22:01, jhusak
    Muzycy scenowi... (60)
    ostatni: 18-03-2024 20:41, jhusak
    padnięta maszyna - temat do zamkn... (3)
    ostatni: 18-03-2024 20:40, Ataripuzzle
    Scorch - pełna gra (398)
    ostatni: 18-03-2024 17:49, Mq
    Poszukiwana solucja do Artefakt P... (5)
    ostatni: 18-03-2024 14:20, Vidol
    Program do losowania totolotka (13)
    ostatni: 18-03-2024 04:27, pirx
    Pismo "Grel" (34)
    ostatni: 17-03-2024 21:29, Kaz
    AVG Cart (121)
    ostatni: 17-03-2024 19:43, sun
    RMT hacking (166)
    ostatni: 17-03-2024 17:21, emkay
    Moje materiały wideo z grami na A... (191)
    ostatni: 17-03-2024 14:02, nowy80
    Pomoc - dom dziecka (1)
    ostatni: 17-03-2024 13:37, maly_swd

    Kategorie Forum Atarum

    Użytkowników: 2769
    Ostatnio zarejestrowany: Atari1040
    Postów ostatniej doby: 30

    Spotkania i zloty / Meetings & Parties

    Najbliższe imprezy
    link do naszych spotkań online, zapraszamy do odwiedzenia kanału zoom również przez kod QR:

    KWAS

    Kalendarz AOL


    Społeczność/Community


    Rozmawiali
    Wywiad z Mariuszem Jaroszem i Kaz (12)
    Wywiad Dracona z Mr. Bacardim i Kaz (12)
    Tomasz Dajczak i Kaz (21)
    Lech Bąk i "Świat Młodych" i Kaz (26)
    Michał "Mike" Jaskuła i Kaz (6)
    F#READY i Dracon (22)
    Daniel „Arctus” Kowalski i Dracon (25)
    KATOD i TDC (15)
    Mariusz Wojcieszek i "Adam" (17)
    Romuald Bacza i Ramos (16)
    Śledzenie Amentesa i Larek (9)
    Leszek Łuciów i Charlie Cherry (17)
    TO JUŻ ZA TOBĄ: rozmowa z Bobem Pape i cpt. Misumaru Tenchi (39)
    Rob Jaeger i Emu (53)
    Jacek "Tabu" Grad i Dracon (0)
    Alexander "Koma" Schön i Kaz (0)
    Maciej Ślifirczyk i Charlie Cherry (0)
    Jarek "Odyniec1" Wyszyński i Kaz (0)
    Marek Bojarski i Kaz (0)
    Olgierd Niemyjski i Ramos (0)
    «« nowszestarsze »»

    Stragan
    Nowe, pojemniejsze RAM-Carty oferuje Kaz (21)
    "mouSTer" czyli myszka ST oferuje Kaz (30)
    Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
    Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (7)
    Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (23)
    Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
    Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (7)
    Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (58)
    Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
    Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (33)

    Użytki/Utils
    Sprzęt/Hardware

    Wynalazki
    Atari i Bluetooth napisał Kaz (34)
    SIO2PC-USB napisał Larek (45)
    Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
    SIO2SD w CA12 napisał Urborg (12)
    Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
    Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
    Joystick do Atari napisał Larek (54)
    Tygrys Turbo napisał Kaz (11)
    Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (5)
    Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
    Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
    Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
    Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
    Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
    Soczyste kolory napisał scalak (29)
    XEGS Box napisał Zaxon (13)
    Atari w różnych rolach napisał Różyk (9)
    SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
    Atari steruje tokarką napisał Kaz (15)
    DarkMouse napisał Kaz (7)
    «« nowszestarsze »»