64 figury - uwagi techniczne Blue Kitten Software – 2011 1. Grę można uruchomić z dowolnego napędu, choć domyślny to #1. 2. Nazwa gry "FIG64B.TB" nie może być zmieniona, z wyjątkiem rozszerzenia (w tym przypadku ".TB"), gdyż program musi się „odnaleźć”. 3. Plik "AUTORUN.BAS" nie jest integralną częścią gry, służy tylko do automatycznego uruchomienia po włączeniu komputera. Grę można „odpalać” bez tego pliku, jeśli jednak go wykorzystujemy, to nazwa ("AUTORUN.BAS"), łącznie z rozszerzeniem nie może być zmieniona. 4. Wskazane jest, aby dysk nie był zabezpieczony przed zapisem, wówczas będą mogły być zapamiętane osiągnięte rekordy w grze i ustawienia konfiguracyjne. 5. Grę należy opuszczać *wyłącznie* przy pomocy klawisza [BREAK], w innym przypadku nie zostaną zapisane ustawienia konfiguracyjne. 6. Odwzorowanie kolorów może być różne, w zależności od egzemplarza komputera. Wspomniany w opisie gry kolor żółty, może mieć odcień nawet ciemopomarań-czowy, dlatego istnieje możliwość jego zmiany. Naciśnięcie w czasie rysowania planszy "SET" ([SHIFT] + [TAB]) zmienia rejestr koloru z #1 na #14 (zielonożółty). Powrót do poprzedniego koloru tą samą metodą.