Blah Blah by Agenda Party version! Grzybsoniada 2011 Code.....................Xeen (mcora@tlen.pl) Gfx .....................Piesu, Ooz Msx .....................Miker/Blowjobb Przy kodowaniu gry wykorzystano bibliotekę do odgrywania modułów w formacie RMT w języku C (autor: Ilmenit, zaczerpnięte z kursu C dostępnego na AOL) Opis gry: Gra polega na odgadywaniu kolejnych wyrazów 14 literowych losowanych z puli w określonym czasie. na ekranie pojawia się 14 kolumn liter. w zależności od poziomu trudności kolumny mają różną ilość wierszy, do dyspozycji gracza jest coraz mniejsza ilość czasu. np. level 2, przykład rzeczywisty (kto odgadnie wyraz?) onacjhvaoyeznv amalptuisvovmma txprcwdstocwbg W każdej kolumnie jedna litera jest prawidłowa. Oczywiście wybranie złej litery - kara (zabranie kawałka czasu - wielkość kawałka zależy od poziomu trudności), odgadnięcie wyrazu nagroda i następny level. W grze dostępnych jest 255 level'i. Wyrazy są dość złośliwie dobrane i nie ma reguły co do odmiany przez przypadek. Dla ułatwienia (i gracza i kodera, he he) słownik nie zawiera wyrazów z polskimi znakami. Sterowanie - klawiatrura :)