Silly Venture 2016 GAME COMPO ----------------------------- tytuł: PANG wersja: 4.5 build 38 wymagania: Atari XE/XL GTIA PAL 192 kB dodatkowej pamięci POKEY Stereo (opcjonalnie) pozostałe potencjalnie wykryte rozszerzenia VBXE, 65816, MapRam nie są wykorzystywane przez grę (kod źródłowy programu detekcji dołączony jest do MadPascal-a) Program: Tomasz Biela (Tebe / Madteam) Grafika: Kamil Walaszek (Vidol) ekran ATASCII, ekran tytułowy postać bohatera elementy pola gry Adam Powroźnik (Ooz / Agenda) tekstury pola gry (12) Maciej Hauke (Rocky / Madteam) mapa świata konwersja postaci bohatera kiedy ginie Muzyka: Michał Radecki (String / Agenda) muzyka, efekty dźwiękowe Sterowanie: Joystick w porcie 1 klawisze: A ruch w lewo D ruch w prawo W ruch w górę S ruch w dół Shift fire ESC restart poziomu, tracimy jedno życie SPACE pauza gry V, B głośność efektów dźwiękowych w grze N, M głośność ścieżki dźwiękowej w grze O, P włączenie / wyłączenie muzyki w grze HELP podgląd ekranu z najlepszymi wynikami (TOUR, PANIC) Prawie 10 lat zajęło ukończenie PANG-a dla 8-bit Atari XE/XL. Dziesięć lat z dużymi przerwami, 02.07.2007 - 15.12.2016 :) Poziomy gry projektowali: String, Xeen, Urborg, Ja-reck, Ediman, Pajero, Emilka Linki do stron z konkursem na projekt poziomów do gry Pang: http://atarionline.pl/v01/index.php?ct=nowinki&ucat=1&subaction=showfull&id=1313789007 http://atarionline.pl/forum/comments.php?DiscussionID=1500 http://atarionline.pl/v01/index.php?subaction=showfull&id=1321903963&ucat=1&ct=nowinki http://www.atari.org.pl/forum/viewtopic.php?id=9160 zmiany w porówaniu do wersji zaprezentowanej na Silly Venture 2016: - tryb PANIC na początku charakteryzuje się większą liczbą bonusów (serduszko, tarcza), potem jest tych bonusów coraz mniej - po przejściu 9 poziomu trybu PANIC zobaczymy ekran z gratulacjami - dodany datamatrix, można zapisywać wyniki high_score na stronie XXL-a - możliwość podejrzenia najlepszych wyników, klawisz HELP (potem trzeba wybrać TOUR, PANIC) - obsługa ruchów joysticka "na ukos", teraz nie będzie blokowany ruch postaci - możliwość wyłączenia muzyki podczas gry, to dla tych z NTSC - gra sprawdzona pod Rapidusem, wszystko działa oprócz tytułowego obrazka, gdzie wykorzystane są zmiany rastra - różne inne poprawki zauważonych błędów, testował do oporu TDC :)