atarionline.pl
atarionline.pl Atari
Login:
Hasło:
Zapamiętaj mnie
Translate to RSS RSS
Giełda 80/90 w Gdańsku z 2024-10-15 13:45 (4)
Pędź Mietku, pędź! z 2024-10-10 12:44 (42)
ATASCII Compo - 4. edycja z 2024-10-06 19:12 (16)
Gra "Dangerous City" uwolniona! z 2024-10-03 15:49 (22)
Miniaturowe Atari #2 z 2024-09-30 19:15 (13)
Wkrótce "Bubble Bobble" na Atari z 2024-09-27 10:34 (52)
Pokłosie KWAS #34 - Projektowanie cartów Atari z 2024-09-26 20:28 (9)
Nocne Retro Granie w Poznaniu z 2024-09-24 20:35 (1)
O kodowaniu efektów dema na Atari STE z 2024-09-22 15:58 (27)
Co nowego dla Atari Portfolio? z 2024-09-19 19:43 (0)
Najmniejsze Atari cz. II z 2024-09-17 21:07 (4)
Nadlatuje polski sokół! z 2024-09-12 18:44 (16)
Atarowskie maleństwo po raz piąty! z 2024-09-09 18:58 (2)
Pamiętniczek dinozaurowych koderów z 2024-09-05 14:01 (12)
"Mafia" - od zera do supergangstera z 2024-09-03 23:55 (20)
Wkrótce spotkania z 2024-09-02 20:38 (5)
Ankieta dla zainteresowanych efektami w demie z 2024-08-30 17:54 (22)
Autorzy o demie "The Coders' Guide to the Demoscene" z 2024-08-26 14:29 (35)
Przejście gry "Auf Wiedersehen Monty" z 2024-08-26 14:23 (9)
Autorzy "Technical Difficulties" z 2024-08-25 16:58 (9)
«« nowszestarsze »»

Pomocnik/Helper
Gry/Games

Katalog gier (konwencja TOSEC)

Opisy gier
Rescue On Fractalus opisał Kaz (18)
Stranded opisał Kaz (11)
Gunslinger opisał Dracon (5)
Space 1999 opisał Kaz (4)
Pięć Gówien Eepcha opisał Kaz (10)
Mózgprocesor opisał Kaz (31)
Bruce Lee opisał Kaz (31)
Amaurote opisał Kaz (29)
Jax Stardo In Starblade opisał Kaz (13)
The Dallas Quest opisał Kaz (4)
Hacker opisał Kaz (12)
«« nowszestarsze »»

Katalog gier (konwencja Kaz)
Aktualizacja: 2024-10-07
Liczba katalogów: 8477, liczba plików: 37049
Zmian katalogów: 66, zmian plików: 100

0-9 A B C D
E F G H I
J K L M N
O P Q R S
T U V W X
Y Z inne
zipCałość 2933 MB


Wewnętrzne/Internals



   Nowinki tworzone dzięki CuteNews
Bruce Lee
(c) 1984 Datasoft Inc., Bruce Lee
autorzy: Ronald J. Fortier, Kelly Day
opis: Krzysztof "Kaz" Ziembik
jeżeli masz ochotę pograć w tą grę, pliki są tutaj, a jeśli chcesz obejrzeć filmik z gry to tutaj

okładka wydania amerykańskiego


Okoliczności przyrody
Któż nie słyszał o Bruce Lee - mistrzu wschodnich sztuk walki, który stworzył nowy rozdział w kinie akcji? Początkowo filmy, w których grał Lee, kręcone były w Hong Kongu, według tamtejszych schematów, ale dopiero mordobicia dostosowane do potrzeb amerykańskiego widza zrobiły furorę na całym świecie. Rozpoczął się szał i moda na wszystko co związane było z mistrzem... wkrótce więc powstała gra komputerowa, której Bruce użyczył swojego nazwiska i twarzy. Koniunkturę na związane z nim produkty na pewno podkręciła też niespodziewana i tajemnicza śmierć człowieka-legendy. Lekarze do dziś nie podali jednoznacznie przyczyn jego śmierci, a amerykańska prasa brukowa w swoim czasie wymyśliła wiele przyczyn, poczynając od zemsty starych mistrzów kung-fu, którzy sprzeciwiali się rozpowszechnianiu wiedzy o wschodnich sztukach walki, aż po te prozaiczne i bardziej prawdopodobne - o chorobie mózgu, na którą cierpiał Bruce i o nadużywaniu narkotyków. Mimo tak intrygującej historii życia Bruce'a Lee i fascynujących filmów z jego udziałem, gra nie nawiązuje do żadnego filmu, a jedynie wykorzystuje wizerunek mistrza.



Mimo dumnego napisu na okładce, gra nie ma nic wspólnego ze strategią, jest zwykła labiryntówką z elementami zręcznościowymi. Przypomina nieco "Conana" i "Zorro", co nie dziwi, bowiem wszystkie te gry powstały w tej samej firmie. Podobieństwo do tej pierwszej "Bruce Lee" zawdzięcza pracy programistycznej Ronalda J. Fortiera, zwanego też po prostu Ronem Fortierem (zdjęcie poniżej prawdopodobnie z roku 1984). W tym samym okresie, w którym powstał "Bruce Lee" zrobił on bowiem wersję atarowską "Conana" - gry, która pierwotnie powstała na Apple II. Ron jest też znany z tego, że rok wcześniej, w 1983, przeniósł z automatów na Atari przebój Segi pod wszystko mówiąca nazwą "Zaxxon".

Ronald Fortier


Podobieństwo do "Zorro", a także i do "The Goonies", gra zawdzięcza drugiemu autorowi, który stworzył tu grafikę - Kelly Day (zdjęcie poniżej też chyba z 1984). Grafika w "Bruce Lee" jest może nieco skromna, w szczególności w porównaniu z późniejszymi jego dokonaniami (kłania się "The Dallas Quest"), ale oceniając ją należy pamiętać, że w grze jest sporo różnorodnych graficznie komnat, a program był przeznaczona również dla komputerów z 48KB pamięci. Podobnie jak w innych produktach Datasoft, także w "Bruce Lee" udźwiękowienie gry nie jest najwyższej próby - muzyka jest tylko na ekranie tytułowym, potem mamy do czynienia zaledwie z popiskująco-szeleszczącymi dźwiękami. Jednak na tle konkurencyjnych tytułów z tych lat Datasoft i tak wypada nie najgorzej.

Kelly Day


Sedno sprawy
Gra nie jest skomplikowana, a jej zasady są również dość proste. Głównym zadaniem jest najpierw odnaleźć złego czarownika, a potem go zabić. Aby dokonać tej sztuki, trzeba nie tylko odnaleźć właściwą drogę w pałacu i jego podziemiach, ale nie dać się zabić przez pułapki zastawione przez czarownika oraz pokonać jego sługi - Yamo i Ninja. Obaj są duchami i tak naprawdę nie można ich zabić, a jedynie pozbyć się na jakiś czas - po przegranej walce wkrótce się odradzają. Ninja ubrany jest na czarno i posługuje się mieczem samurajskim, ale nie jest zbyt trudnym przeciwnikiem. Wystarczą dwa ciosy nogą lub cztery ręką, by odprawić go w zaświaty. Aby pokonać Yamo, który jest grubasem o zielonej skórze, potrafiącym walczyć wręcz, trzeba więcej zachodu - dopiero trzy uderzenia nogą lub sześć pięścią wywołują pożądany efekt. Wydawać by się mogło, że w grze ważne jest stosowanie wschodnich sztuk walki (tytuł zobowiązuje!), ale to tylko pozory. Dostępne są zaledwie dwa rodzaje ciosów, a przy sprzyjających okolicznościach prawie wcale nie trzeba z nich korzystać. Związek gry z Brucem Lee był jedynie pretekstem do tego, by produkt lepiej się sprzedawał. Wroćmy jednak do rzeczy. Komputerowy Bruce Lee może przy użyciu joysticka wykonywać różne czynności:
  • joystick w górę - wspinać się, podskakiwać, skakać;
  • joystick w dół - leżeć, schodzić;
  • joystick w lewo i prawo - biegać w danym kierunku;
  • joystick w lewo i prawo z fire'm - wyskakiwać z uderzeniem przeciwnika nogą;
  • sam fire w joysticku - uderzać pięścią.


Aby ukończyć grę nie wystarczy jednak błądzenie po labiryncie pałacu i walka z Yamo i Ninja. Niektóre przejścia otwierają się dopiero po zebraniu wszystkich porozwieszanych chińskich lampionów. Niektóre po wyłączeniu przełączników umieszczonych na ścianach. Trzeba też uważać na typowe "przeszkadzajki" - zabójcze kolce, gejzery i inne ruchome elementy. Mapa do labiryntu wraz z opisem gry była w dodatku do "Komputera" pod nazwą "44 gry na Atari", a sam opis był także w "Top Secret" 1/1990.



Przed grą, uruchamianą klawiszem [START] lub fire'm można wybrać jeden z typów rozgrywki przy pomocy klawiszy [SELECT] i [OPTION]:
  • gracz przeciwko komputerowi (1 PLAYER, COMPUTER) - wtedy Yamo i Ninja są kierowani przez Atari;
  • gracz przeciwko komputerowi i drugiemu graczowi (1 PLAYER, OPPONENT) - drugi gracz kieruje Yamo, a komputer steruje Ninją. Pierwszy gracz dostaje dodatkowe 5 żyć;
  • dwóch graczy przeciwko komputerowi (2 PLAYERS, COMPUTER) - gracze walczą na zmianę w turach przeciwko Yamo i Ninja, którzy są sterowani przez komputer;
  • gracze grają przeciwko sobie i komputerowi (2 PLAYERS, OPPONENT) - w swojej turze każdy z graczy walczy z drugim graczem w postaci Yamo i z komputerem przybranym za Ninja. Każdy z graczy otrzymuje dodatkowe 5 żyć.


Byłoby dość prosto oszukiwać w grze, włączając tryb OPONENT i nie ruszając Yamo pozbyć się w ten sposób jednego z przeciwników, ale program blokuje taką możliwość. Po chwili bezruchu drugiego gracza, komputer przywraca automatycznie tryb COMPUTER - tzn. nie tylko Yamo zaczyna walczyć, ale graczowi odbierane są też dodatkowe życia.

Za rozprawienie się z przeciwnościami losu gracz jest nagradzany punktami, które sumowane są w górnej części ekranu po lewej stronie (aktualny wynik gracza) i po środku (najlepszy punktowy wynik osiągnięty w grze):
  • 50 - za lądowanie na Ninja lub Yamo;
  • 75 - za kopnięcię Ninja lub Yamo;
  • 100 - za uderzenie Ninja lub Yamo pięścią;
  • 125 - za zebranie lampionu;
  • 200 - za znokautowanie Ninja;
  • 450 - za znokautowanie Yamo;
  • 2000 - za wejście do każdego nowego pomieszczenia;
  • 3000 - za zabicie czarownika.


Dodatkowo, za uzbieranie pierwszych 40 000 punktów i po każdych następnych 30 000 punktach gracz otrzymuje dodatkowe życie. Aktualna liczba żyć (oznaczona jako falls - błędy) danego gracza wyświetlana jest po prawej stronie na górze ekranu.

Jako ciekawostkę można podać, że gra rozróżnia graczy leworęcznych i praworęcznych i pozwala im na swobodniejsze korzystanie z joysticka. W celu przełączenia trybu działania obu joysticków trzeba skorzystać z odpowiednich klawiszy:
  • klawisz [L] - ustawia joystick dla pierwszego gracza w sposób wygodny dla leworęcznych;
  • klawisz [R] - ustawia joystick dla pierwszego gracza w sposób wygodny dla praworęcznych;
  • klawisze [SHIFT] [L] - to samo, co klawisz [L], ale ustawia drugi joystick;
  • klawisze [SHIFT] [R] - to samo co klawisz [R], ale także ustawia drugi joystick;
  • pozostałe klawisze - zatrzymują i wznawiają grę.





Porady spod lady
Ponieważ grę udało mi się skończyć, co kosztowało trochę trudu, kilka porad:
  • jeśli wybrany zostanie tryb, w którym Yamo jest sterowany przez ludzkiego przeciwnika (1 PLAYERS, OPPONENT), to przez chwilę można mieć wytchnienie, bo przeszkadzał będzie tylko Ninja. Trzeba jednak pamiętać, by trochę się tym Yamo ruszać co jakiś czas, bo inaczej komputer sam się weźmie do roboty. Najlepiej zatrudnić do tego druga osobę;
  • jeśli Yamo jest szybszy i nie ma szans uciec przed jego ciosem, najlepiej położyć się na ziemi, a uciec w dogodnym momencie;

  • po gejzerach można chodzić lub je przeskakiwać. Jeśli się ich nie przeskakuje, tylko po nich przebiega, wybuchają gorąca parą, co można wykorzystać do zabicia goniących przeciwników;
  • nie ma co się przejmować pozorną zawiłością labiryntu - droga przed Brucem Lee, inaczej niż w życiu, jest tylko jedna.


Moja ocena: 3
Prościutka gra bez głębszego pomysłu, do tego bardzo średnie, ale jednak przyzwoite wykonanie. Jedyną poważną zaletą jest to, że całkiem przyjemnie się w nią gra i to podnosi ogólną ocenę.

2004-05-09 12:10 by Kaz
komentarzy: 31
Kaz @2004-05-09 17:26:53
Jak sie uwaznie przyjrzycie, to na zdjeciach z oboma panami widac ciekawe rzeczy :)
koala @2004-05-09 20:19:20
troszke słabej jakości. a co mianowicie?
koala @2004-05-09 20:20:31
na jednym czyżby była 3" stacja? do spectruma?
Kaz @2004-05-16 12:03:33
Koala - co ja Ci bede tlumaczyl... ja tam widze tylko zestaw Atari i Commodore, ale moze sie zle wpatrywalem ;) No pomijam, ze zdjecia zostaly zrobione WLASNIE w okresie, gdy powstala gra "Bruce Lee".
mrroman @2004-05-16 23:07:16
na pierwszym zdjęciu jest macintosh albo apple II. a na drugim atari800 ze stacją 810 najprawdopodobniej.
cedyn @2004-05-17 11:42:10
... a mnie jak zwykle najbardziej podoba sie czesc pt. okolicznosci przyrody :)
[e!]MWK @2004-05-18 00:18:48
hehe a mnie tam sie podoba Bruce Lee...pamietam jak raz sie uparlem i skonczylem go chyba z 5 razy jak mnie pamiec nie myli w nadziei ze cos sie zmieni...pojawi nowego albo takie tam...niestety poziom trudnosci skacze tylko raz, za drugim podejsciem ;-)
Pozdrawiam!
Sathyr @2004-09-29 13:06:55
Kultowa gierka, ktora pasjonowala miedzy innymi dlatego ze wgrywala sie chyba z 330 obrotw licznika na magnetofonie (bez turbo oczywiscie). I jak tu potem sie nie zagrywac z wybaluszonym jezykiem jak sie czekalo na gre pol godziny ;>
ppp @2005-02-25 14:27:40
Wygrałem ją
Adams @2005-04-28 15:49:43
Witam. Gra dla mnie naprawde kultowa. Pierwszy raz przeszedłem ją na pożyczonym specu (miałem już wtedy commodore 64 ale dla tej gry pożyczyłem speca), potem wymieniłem stację dysków do c64 (1541-II) na atarynke 800xl z magnetofonem - nie muszę chyba wspominać że koleś miał tą grę w kolekcji).
xxx @2006-03-07 20:01:29
Ehh...
Dan @2006-05-06 16:29:15
Mordowałem sie w ta giercke długo ...piekna gra...taki klimacik....teraz rzadkosc....
Harry @2006-05-11 15:19:06
Świetny opis. Brakuje jedynie informacji, że Ninja posługując się mieczem potrafi uprzykrzyć życie leżącemu na ziemi Bruce'owi.
MANIEK C=64 @2006-05-31 18:53:01
Gra wymiata. ja spotkałem się z tą grą na commodore 64 - (jest identyczna) . Grało się super (w 2 osoby zwłaszcza).:D
Hoody @2006-10-07 15:45:15
Czy ktoś może podać mi linka do stronki z której można ściagnąć tą giercę??:) pozdrawiam
wojo200 @2006-11-26 17:50:14
Kaz @2007-03-03 15:16:32
Wojo200 - ale po co ten link, jak tam nie ma nic poza dwoma screenshotami i plikiem?
S.SKALSKI @2007-04-08 11:16:31
Tak, BRUCE LEE, to byla mocna pozycja. Rzeczywiscie nalezala do grupy gierek, ktore wczytywaly sie dlugo i oby tylko za pierwszym razem. Jednak jest jedna z tych gier, ktore stworzyly mit Atari. la tej gierki, po szkole rzucalem "w kat" prace domowa i giercowalem po kilka godzin konczac ja i zaczynajac fajting na nowo.
Master of Chuckie Egg @2007-06-27 22:59:39
DODATKOWE ŻYCIA: w pewnym momencie jest taka plansza o kolorze fioletowym gdzie są jakby trzy wejścia na środku (po lewej była winda). Jak się wejdzie do pierwszego to potem sie chodzi korytarzami. Trzeba isc dolnym korytarzem do konca w lewo, az pojawia sie sloneczka zolte. Jak sie je wezmie dochodzi zycie. Potem sie wychodzi z planszy i jeszcze raz wchodzi. I znowu jest sloneczko. Mozna tak kilka razy :)
Eyesore @2007-08-08 09:57:14
YEAH, przeszedlem ja na atarku wiele lat temu, a takze wiele lat pozniej pozniej ma emulatorze.
widmo @2007-12-24 00:11:49
Gra syfiasta,grafika fatalna, bruce chodzi goly a w lochach zimno. ninja pojawia sie znikad i nie skacze do gory jak na filmach. Niby klasztor szałlin ale jakos slabe detale, generalnie wole jajeczka ruskie do szkoly nosic :] Szczerze mowiac to mortal kombat lepsze
R1er @2008-01-15 20:21:48
Bruce Lee Loading Now...
brakuje , napisu, nienaruszonej czołówki. bzdura Cracked (. Sprity tknięte. Kropka pomarańczowa

Z radia to te Bruce Lee się nagrywało oraz inne pożyteczne programy specjalnie dla użytkowników Atari.
R1er @2008-01-15 20:53:58
Radiokomputer jeszcze dodam audycja dla ATAROWIA całej polskiej elity komputeryzacyjnej ,
za dwie książki o ATARI człowiek podarował mi dwie kasety z audycją. Kasety Głosem ludzikim nie brzmiały, jedynie tym co strawne dla ATARI. Jako pierwsze odsłuchałem Bruce Lee.
R1er @2008-01-15 22:06:19
pozostało więc włączyć KOMPUTER na początek rozbiegówki (003) z wciśniętym klawiszem START+OPTION. wcisnąć PLAY następnie RETURN. Bruce Lee jak prawdziwy a ciosy dźwięczne jak na filmie kung fu (traach ciach). Yamo wydobywał lepsze efekty niż na c64, podobnie ciosy na c64 jakby piaskiem sypnąć . Od tej pory wiedziałem , że C64 nie dla mnie, a Atari lepsze.


END
Gość @2008-01-16 10:34:16
v1,v2,v3,v4,v5 popsute. Grałem w lepsze Bruce Lee na swoim komputerze.
Ender_TG @2008-09-21 03:09:09
HAHA cudo ! pierwsza gra ktora przeszedlem w zyciu :)
to byl rok 1986 !!! mialem 11 lat.
stefan @2008-09-21 19:44:30
jedna z najlepszych gier ever...super grywalnosć...do tego mam wspomnienia związane z nieżyjącym już ojcem, gdy razem siadalismy przed kompem by pograć w Bruca...
Engels @2010-01-12 22:00:04
Ech stare dobre czasy... Gralo sie z kumplami i tylko sie klocilismy kto bedzie Bruce a kto Moo ;)
kowal @2011-03-23 17:39:08
spoko opis te wszystkie skroty klawiszowe itp....
tylko jednego sie czepię, bo zburzylo to moja wyobraznie z dziecinstwa a tego wybaczyc nie moglbym :)...
mianowicie: 3000 - za zabicie czarownika. jakiego czarownika? chodzi o tego potwora na koncu?
ze zbioru opisow jaki posiadalem w roku 88 (kserowka ale.. oryginal byl po polsku - opisanych bylo kilkadziesiat gier, tytulu i autora nie pamietam) jest to Gojira.
Kosik @2022-10-05 14:13:14
Jest tu kto?
Prince @2023-04-15 00:50:33
Jest jest i to w 2023 😄
nickname
e-mail / website (opcjonalnie)
Aktualne tematy
ACSI2STM / 1040 STE / TOS 1.06 - ... (30)
ostatni: 15-10-2024 23:15, hawix
Porównanie Atari Falcon vs A1200 (147)
ostatni: 15-10-2024 22:03, TheFender
KWAS (344)
ostatni: 15-10-2024 17:37, Kaz
Kupię sprawną SN-360 z zasilaczem (16)
ostatni: 15-10-2024 16:40, zaxon
Giełda 80/90 w Trójmieście (15)
ostatni: 15-10-2024 14:09, Kaz
Toms 720 Zaxon robi (80)
ostatni: 15-10-2024 11:09, zaxon
Konkurs na grafikę ATASCII (131)
ostatni: 15-10-2024 00:21, Adam
Time Wizard - gra na ABBUC Softwa... (270)
ostatni: 14-10-2024 21:59, mav
Gra "TONY" (426)
ostatni: 14-10-2024 20:09, Kaz
Mobygames - co to jest? (10)
ostatni: 14-10-2024 19:52, Kaz
Silly Venture 2024WE - 35th ATARI... (41)
ostatni: 14-10-2024 18:38, greymsb
Ciekawostki (5580)
ostatni: 14-10-2024 16:22, bruno_j
Stare kasety z grami do zgrania? (16)
ostatni: 14-10-2024 15:33, Kaz
Aleja Pamięci / Avenue of Memories (89)
ostatni: 14-10-2024 14:50, Kaz
Łysy z giełdy wrocławskiej (9)
ostatni: 14-10-2024 12:29, Kaz

Kategorie Forum Atarum

Użytkowników: 2836
Ostatnio zarejestrowany: iSiek
Postów ostatniej doby: 36

Spotkania i zloty / Meetings & Parties

Najbliższe imprezy
link do naszych spotkań online, zapraszamy do odwiedzenia kanału zoom również przez kod QR:

KWAS

Kalendarz AOL


Społeczność/Community


Rozmawiali
Wywiad z Mariuszem Jaroszem i Kaz (13)
Wywiad Dracona z Mr. Bacardim i Kaz (15)
Tomasz Dajczak i Kaz (22)
Lech Bąk i "Świat Młodych" i Kaz (26)
Michał "Mike" Jaskuła i Kaz (30)
F#READY i Dracon (22)
Daniel „Arctus” Kowalski i Dracon (25)
KATOD i TDC (15)
Mariusz Wojcieszek i "Adam" (17)
Romuald Bacza i Ramos (16)
Śledzenie Amentesa i Larek (9)
Leszek Łuciów i Charlie Cherry (17)
TO JUŻ ZA TOBĄ: rozmowa z Bobem Pape i cpt. Misumaru Tenchi (39)
Rob Jaeger i Emu (53)
Jacek "Tabu" Grad i Dracon (0)
Alexander "Koma" Schön i Kaz (0)
Maciej Ślifirczyk i Charlie Cherry (0)
Jarek "Odyniec1" Wyszyński i Kaz (0)
Marek Bojarski i Kaz (0)
Olgierd Niemyjski i Ramos (0)
«« nowszestarsze »»

Stragan
Nowe, pojemniejsze RAM-Carty oferuje Kaz (21)
"mouSTer" czyli myszka ST oferuje Kaz (30)
Atari USBJoy Adapter oferuje Jakub Husak (0)
Programy: Kolony 2106 oferuje Kaz (7)
Sprzęt: rozszerzenia oferuje Lotharek (87)
Gadżety: naklejki, pocztówki oferuje Sikor (11)
Sprzęt: cartridge RAM-CART oferuje Zenon (7)
Miejsce na drobne ogłoszenia kupna/sprzedaży oferuje Kaz (58)
Sprzęt: interfejs SIO2IDE oferuje Piguła (0)
Sprzęt: interfejs SIO2SD oferuje Piguła (50)

Użytki/Utils
Sprzęt/Hardware

Wynalazki
Atari i Bluetooth napisał Kaz (34)
SIO2PC-USB napisał Larek (45)
Nowe SIO2SD napisał Larek (0)
SIO2SD w CA12 napisał Urborg (12)
Ratowanie ATMEL-ów napisał Yoohaas (12)
Projektowanie cartów napisał Zenon (12)
Joystick do Atari napisał Larek (54)
Tygrys Turbo napisał Kaz (11)
Testowałem "Simple Stereo" napisał Zaxon (5)
Rozszerzenie 1MB napisał Asal (20)
Joystick trzyprzyciskowy napisał Sikor (18)
Moje MyIDE oraz SIO2PC na USB napisał Zaxon (16)
Jak wykonać płytkę drukowaną? napisał Zaxon (26)
Rozszerzenie 576kB napisał Asal (36)
Soczyste kolory napisał scalak (29)
XEGS Box napisał Zaxon (13)
Atari w różnych rolach napisał Różyk (9)
SIO2IDE w pudełku napisał Kaz (5)
Atari steruje tokarką napisał Kaz (15)
DarkMouse napisał Kaz (7)
«« nowszestarsze »»